۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۲۱۷۵
دیر جامعه روحانیت شیراز:

محتکران کالا و دارو از اراذل و اوباش خطرناک تر هستند

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: برخورد با محتکران کالا، موادغذایی و دارو لازم است زیرا خطر این افراد گاهی از اراذل و اوباش هم بیشتر است.
دبیر جامعه روحانیت شیراز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت شیراز، حجت الاسلام سید محی‌الدین طاهری در جلسه هفتگی جامعه روحانیت که با حضور فرمانده و معاونان انتظامی فارس و روسای پلیس تخصصی و شهرستان شیراز برگزار شد، گفت: ما انتظار داریم که مردم در جامعه اسلامی با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش و داشتن پشتیبان را داشته باشند.

وی لزوم برخورد قانونی و شدید پلیس با مخلان نظم و امنیت را مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس زمانی مقتدر است که دشمنان در مواجهه با آن احساس وحشت کنند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه شاغلان در نیروی انتظامی با روحانیون حاضر در جامعه مشابه هستند، گفت: همانطور که اگر یک روحانی خدایی ناکرده لغزشی داشته باشد به پای اسلام و نظام اسلامی می‌نویسند، اگر یک نفر از نیروهای انتظامی هم خدایی ناکرده لغزشی داشته باشد آن را هم پای اسلام و نظام اسلامی خواهند نوشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن از تمام توانش برای تخریب پلیس ایران استفاده کرده است، گفت: پلیس باید همواره پشتیبان محرومان باشد، خصوصا افرادیکه در مناطق فقیرنشین جامعه هستند، چون در این مناطق اراذل و اوباشی که متاسفانه گاهی به اسلام هم دهن کجی می‌کنند، با اقداماتی نظیر قاچاق موادمخدر و ... باعث رعب و وحشت و ایجاد ناامنی بوده و آرامش را از مردم سلب می کنند.

حجت الاسلام طاهری همچنین لزوم برخورد قاطع پلیس با کسانیکه به مردم و کشور خیانت و اقلام مورد نیاز مردم نظیر غذا و دارو احتکار می‌کنند را یادآور و متذکر شد: اینگونه افراد خطرشان برای جامعه بیشتر از اراذل و اوباش است چون این افراد تیشه به ریشه مملکت میزنند و به دنبال لکه دار کردن نظام اسلامی هستند.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز همچنین وجود بعضی مفاسد اخلاقی، نظیر بدحجابی و بی حجابی که رواج پیدا کرده است را موجب رنجش خانواده معزز شهدا و روحانیت دانست و گفت: اگر چه می‌دانیم برخورد با اینگونه ناهنجاری‌های اجتماعی تنها وظیفه پلیس نیست و خیلی از مجموعه‌ها وظایفی دارند که همه خود را کنار کشیده ‌ اند و احساس تکلیف هم نمی‌کنند و پلیس تنها مانده است.

ارسال نظرات