۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۸۲۴۲۶
امام جمعه بجنورد:

دشمنان در پی ایجاد اضطراب و بن‌بست‌نمایی در جامعه دینی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمن در پی ایجاد اضطراب و بن‌بست نمایی در جامعه دینی است و در این موقعیت حساس تنها داروی شفابخش عمل به فرمان‌های رهبری و پیگیری اقتصاد مقاومتی است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم معارفه رؤسای بسیج دانشگاه‌های استان، با اشاره به اقدامات دشمنان و ضرورت نقش‌آفرینی دانشجویان و دانشگاه‌ها برای مقابله با این تهاجم، اظهار کرد: دشمن در حال ایجاد رخنه در نظام اسلامی است و برخی از ناآگاهان داخل هم که دچار رخوت شده‌اند، در برابر این توطئه دشمن دست روی دست گذاشته‌اند که این دو یعنی رخنه و رخوت هر دو خطرناک است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت آتش به اختیار نیروی انقلابی، افزود: آتش به اختیار تنها کار شبانه‌روزی نیست بلکه همه فعالیت‌ها جهادی و انقلابی و در راستای اهداف و پیشبرد نظام اسلامی است که در چارچوب نظم و انضباط اجتماعی توسط مردم جامعه به‌ویژه جوانان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: دشمن در پی ایجاد اضطراب و بن‌بست نمایی در جامعه دینی است و در این موقعیت حساس تنها داروی شفابخش عمل به فرمان‌های رهبری و پیگیری اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه بجنورد با بیان این‌که دانشجوی بسیجی باید بیدار و هوشیار باشد، افزود: دانشجوی بسیجی نباید بی‌حرکت و منفعل باشد؛ بلکه باید به هر طریقی و آتش به اختیار و در راستای تعالی نظام اسلامی نقش ایفا کند.

وی تأکید کرد: جنگ امروز دنیا علیه نظام اسلامی، جنگ رسانه‌ای است و باید دانشجویان به‌ویژه دانشجویان بسیجی و اساتید دانشگاه‌ها، خود را برای مقابله با این تهاجم و جنگ رسانه‌ای مجهز کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: دشمن به‌طور دسته‌جمعی برای براندازی نظام اسلامی در حال فعالیت شبانه‌روزی است و مجدانه پیگیر این موضوع است، اما متأسفانه در کشور ما علی‌رغم این‌که کار انفرادی به‌خوبی در حال انجام است، اما به‌صورت دسته‌جمعی دلسوزان نظام اسلامی برای مقابله با آن توطئه دست‌به‌کار نمی‌شوند.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی قبل از حضور در اولین آیین تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرکز استان، بر سر مزار شهدای گمنام که در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد دفن شده‌اند، حضور یافت و با قرائت فاتحه از مقام شامخ آن‌ها تجلیل کرد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات