۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۲۸۷۰

اربعین و FATF سرخط روزنامه‌های امروز

آیت الله خاتمی گفته بود که مشکلات با حاشیه سازی و دعوا حل نمی‌شود ولی در ناباوری تمام روزنامه شرق تیتر زده است که ایشان گفته‌اند: مخالفان FATF با عصبانیت برخورد نکنند.
روزنامه ها

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، روزنامه‌های شنبه 28 مهرماه 1397 روی دکه روزنامه فروشی‌ها رفتند و با توجه به فرارسیدن ایام بزرگترین تجمع بین‌المللی به مناسبت اربعین حسینی در کربلا سراغ تیتر اصلی روزنامه‌ها رفتیم تا خبری از حال و هوایشان بگیریم.

 FATF و اربعین دو موضوع اصلی در سرخط خبر روزنامه‌ها است.

روزنامه سازندگی حزب کارگزاران تحت مدیریت محمد قوچانی تمام صفحه خود را به رایزنی جهانگیری برای FATF اختصاص داد. البته این روزنامه بدون اشاره به طرح مقام معظم رهبری برای الگوی پیشرفت، به نسخه موازی برای عبور از بحران اشاره کرده است.

روزنامه کیهان

روزنامه کیهان همچنین با اشاره به ضرب الاجل FATF از شورای نگهبان خواست که فریب جشن‌های عناصر اصلاح طلبان را نخورد که با سازماندهی دولتی دوباره مانند برجام تقریبا هیچ به خیابان‌ها آمدند و رقص و پایکوبی کردند.

آیت الله سید احمد خاتمی گفته بود که مشکلات با حاشیه سازی و دعوا حل نمی‌شود ولی در ناباوری تمام روزنامه شرق تیتر زده است که ایشان گفته‌اند: مخالفان FATF با عصبانیت برخورد نکنند.

روزنامه شرق البته در گذشته نیز حمایت بی چون و چرای برجامی خود را به دولت نشان داده است و به نقل از رحمانیان آمده است که در کسوت روابط عمومی دولت برای برجام کار کرده‌اند تا جایی که صدای حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی را نیز درآورد.

همچنین روزنامه شرق در قسمت دیگری از روزنامه خود به عزاداری برای مجاهدین خلق و اعضای حزب توده قرار داد و نوشت: «سال اشک پوری، سال خون مرتضی».

روزنامه فرهیختگان با تصویری از مکرون نوشت: «پایان خوش بینی به FATF» همچنین این روزنامه در تحلیلی به تغییر نظریه پایان تاریخ فرانسیس فوکویاما پرداخت. در بخش دیگری با انتقاد از رسانه ملی با تیتر تصویر کمرنگ سردار ملی در سینما به انتقاد از عدم پرداختن تلویزیون و سینما به مشروطه و ابعاد آن اشاره و درخواست کرد تا رسانه‌ها نسبت به این اتفاق واکنش داشته باشند./۹۱۸/پ۲۰۱/س

 

ارسال نظرات