۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۸۲۹۵۱
امام جمعه فاروج:

تحریم‌ها و تهدیدهای غرب ناشی از واهمه آن‌ها از ایران اسلامی است

امام جمعه فاروج گفت: اگر امروز شاهد فشارهای توأمان و تحریم‌های ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی هستیم همه نشانه ترس و واهمه‌ای است که دشمنان از ایران دارند.
امام جمعه فاروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، عصر امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان فاروج، با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و نظام اسلامی، انقلاب اسلامی را آرزوی دیرینه تمام آزادگان و محبین اهل‌بیت در طول تاریخ دانست.

وی انقلاب اسلامی را متفاوت‌ترین انقلاب در تاریخ انقلاب‌های جهان دانست که با فداکاری و ایثار مردان و زنان مؤمن و انقلابی و با رأی مستقیم تک‌تک افراد کشور به تثبیت رسید.

حجت‌الاسلام قلی زاده رمز ماندگاری این انقلاب را عدم وابستگی به بلوک شرق و غرب دانست و افزود: این نهضت الهی که با تدابیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب و ایثار و مجاهدت جوانان پرشور و مسلمان ایران پس از 15 سال مبارزه به ثمر نشست از ابتدای شروع نهضت عدم وابستگی خود به قدرت‌های بزرگ دنیا را اعلام کرد و یک تئوری مستقل و مبتنی بر حاکمیت دینی را در حوزه سیاست و قدرت پیاده کرد.

وی قدرت فوق‌العاده و حیرت‌آور ایران اسلامی در حوزه مختلف را یک واقعیت انکارناپذیر دانست و گفت: امروز سردمداران جبهه کفر به این قدرت معترف هستند آنجا که رئیس‌جمهوری آمریکا علناً اعلام می‌کند اگر رأی نمی‌آورد ایران در 12 دقیقه خاورمیانه را قبضه می‌کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان فاروج گفت: اگر امروز شاهد فشارهای توأمان و تحریم‌های ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی هستیم همه نشان از ترس و واهمه‌ای است که دشمنان از ایران دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: محوریت ستاد چهلمین سالگرد انقلابی اسلامی بیان دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب بر اصل مستدل و منطقی و باورپذیر بودن بنا نهاده شده است.

حجت‌الاسلام قلی زاده خطاب به دستگاه‌ها و مسؤولین کارگروه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز همه وظیفه داریم با جدیت هرچه بیشتر دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف را احصا کرده و برای مردم بازگو و تبیین کنیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات