۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۸۳۱۱۹
نانواکناری در گفت‌وگو با رسا:

تلاش جهادی مسؤولان عامل پیروزی در جنگ اقتصادی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: مردم و مسؤولان همانطور که در دوران دفاع مقدس در کنار یکدیگر توانستند دشمن را شکست دهند امروز نیز همه با تلاش و فعالیت جهادی می‌توانند دشمن را وادار به عقب‌نشینی و شکست کنند.
نانواکناری

ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، رفع مشکلات را نیازمند کارجهادی دانست و گفت: مشکلات کشور حل شدنی است.

وی افزود: بنده معتقدم ما باید از تجربه دفاع مقدس که منجر به پیروزی در یک جنگ نابرابر شد استفاده کنیم، تجربه ارزشمند دفاع مقدس این بود که فعالیت‌های جهادی می‌تواند ما را در بدترین شرایط به پیروزی و موفقیت برساند.

نانواکناری فعالیت‌های جهادی را عاملی برای شکست تحریم‌ها و سبب پیروزی ایران در جنگ اقتصادی دانست و ابراز کرد: امروز دشمن از سه جبهه عملیات روانی، جنگ اقتصادی و ایجاد ناامنی در کشور بر ما یورش آورده، لازمه چنین شرایط حساسی این است که مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر و در یک صف قرار گیرند همانطور که در دوران دفاع مقدس در کنار یکدیگر توانستند دشمن را شکست دهند امروز نیز همه با تلاش و فعالیت جهادی می‌توانند دشمن را وادار به عقب‌نشینی و شکست کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره قرارداد  FATFگفت: قضیه برجام برای چندمین بار ثابت کرد که دشمن در معاهدات خود پایبند نیست و هر وقت که بخواهد زیر حرف خود می‌زند چرا که دشمن در دشمنی خود سماجت دارد و هر لحظه به دنبال بهانه‌گیری جدید است.

وی ادامه داد: بنده از مخالفان FATF هستم، رای مثبت نمایندگان در حقیقت به آن 5 تبصره‌ای بود که به طرح FATF الحاق شد، اما به نمایندگانی که رای مثبت به FATF دادند عرض می‌کنم دشمن، دشمن است و ما هر کاری که انجام دهیم دشمن دست از بهانه‌گیری علیه ما برنخواهد داشت؛ بنابراین ما هیچ راهی جز ایستادن و مقاومت کردن در برابر دشمن نداریم و با این طرحها و امثال آن بهانه از دست دشمن گرفته نخواهد شد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات