۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۸۳۱۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با استکبار است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به سخن امام در ارتباط با سربازان آینده انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان انقلابی ما همان سربازان در قنداق امام خمینی(ره) هستند.
حجت الاسلام اکبری

حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به پاسداشت شهدای مدافع حرم و وظیفه مردم در قبال این شهدای گرانقدر گفت: حضور در تشییع شهدای مدافع حرم یکی از نکات مهم در گرامی داشت شهدای مدافع حرم است و مردم باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به مقابله با استکبار جهانی و راهکارهای مربوط به آن اشاره کرد و ابراز داشت: بهترین راهکاری که می توان در مقابل استکبار جهانی و ایستادگی کردن اشاره کرد ارج نهادن به مقام شهید و شهادت و ترویج و نهادینه سازی این فرهنگ در جامعه بویژه در بین نسل جوان است.

حجت الاسلام اکبری در خصوص شور و شوق شهادت در بین جوانان انقلابی گفت: علاقه به شهادت در بین جوانان نشان از فطرت پاک آنان دارد و این به این منظور است که خون امام حسین(ع) در وجود جوانان انقلابی ما نهادینه شده است.

وی به سخن امام در ارتباط با سربازان آینده انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان انقلابی ما همان سربازان در قنداق امام خمینی(ره) هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) در پایان خاطرنشان کرد: امروز جبهه ما در سوریه است و انقلاب ما مرز نمی شناسد به گفته امام خمینی(ره) راه قدس از کربلا می گذرد./978/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات