۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۸۳۲۴۰
آیت الله صدیقی:

غرب‌پرستان و لیبرال‌های بی‌درایت نقش اساسی در ایجاد مشکلات دارند

آیت الله صدیقی با بیان این که مملکت با اجرای دستورات الهی ضرر نمی کند، گفت: تمام مشکلاتی که داریم به خاطر غرب‌پرستان، آمریکاپرستان و لیبرال‌های بی‌درایتی است که مملکت را به این روزگار مبتلا کرده‌اند.
صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسمی که در مسجد جامع ازگل برگزار شد، گفت: خداوند عزیز منت گذاشته و انسان را در مسیر ایمان قرار داده تا در ادعای ایمان خود بازنگری کند، در غیر این صورت ایمان او ادعایی بیش نیست.

وی افزود: مومنین واقعی کسانی هستند که قلباً دلداده خدا و پیامبر اکرم(ص) هستند و در راه خدا جهاد می‌کنند؛ کسی که از جان و مال خود می‌گذرد قطعاً دلیلی غیر از عشق و محبت به خدا نمی‌تواند داشته باشد؛ عاشق واقعی باید گفتار و رفتار هماهنگ داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: اگر باطن و ظاهر انسان و حرف و عمل او یکدیگر را تصدیق نکند در واقع نوعی نفاق و منشأ غضب پروردگار خواهد بود؛ در امتحانات و آزمایشات الهی، ریزش طبیعی است و عده‌ای که تنها ادعای ایمان و عشق به خدا را دارند از مومنین واقعی مشخص و جدا می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: کسی که می‌خواهد حبیب و محبوب خدا باشد باید از جان و مال گذشته و اهل جبهه‌های نبرد با دشمنان درونی و بیرونی باشد.

آیت الله صدیقی اظهار داشت: اربعین برای خودسازی است و انسان را در برابر نفس خبیث پیروز می‌کند؛ چله در سیره ائمه معصومین از اهمیت زیادی برخوردار است و سبب تثبیت خلقیات، رفتار و افکار نیک و خداپسند در آدمی می‌شود.

وی افزود: یک چله گذشت که جابربن عبدالله انصاری حیات امام حسین(ع) را اعلان کرد و محل قبر شریف و بدون نشان حضرت سیدالشهدا(ع) را شناسایی کرد و از آن روز این مکان عزیز شمع دل‌های پروانه‌ای است که به سوی ایشان پر می‌کشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: آنچه امروز در اربعین مشاهده می‌کنیم، تائید کننده معجزه حضرت زینب(س) است و از آن روز بر این بانوی بزرگوار روشن و بدیهی بود که این شمع خاموش شدنی نیست، این آفتاب غروب ندارد و زمان هر چه بگذرد به شکوه و جلال حضرت سیدالشهدا(ع) می‌افزاید.

آیت الله صدیقی اظهار داشت: ما نیز باید در زندگی مانند امام حسین(ع) صداقت داشته باشیم، مراقب باشیم گرانی‌ها، عملکرد نادرست برخی مسؤولان و خیانت آنها به دین ما لطمه وارد نکند، مواظب باشیم که قضاوت بیجا نکنیم که انقلاب و دین نتوانست زندگی مردم را اداره کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گاه مملکت با اجرای دستورات الهی ضرر نخواهد کرد؛ تمام مشکلاتی که داریم به خاطر غرب‌پرستان، آمریکاپرستان و لیبرال‌های بی‌درایتی است که مملکت را به این روزگار مبتلا کرده‌اند؛ ان شاءالله خون سیدالشهدا(ع) این مملکت را نجات خواهد داد و دست آنها را قطع خواهد کرد./969/پ202/ب1

ارسال نظرات