۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۲۵۷
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد؛

تمدید صدور ویزای زائران در خراسان جنوبی

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: ماموریت هیأت کنسولگری روز گذشته در استان به اتمام رسید اما با توجه به استقبال گسترده هم‌استانی‌ها و با رایزنی‌هایی که صورت گرفته صدور ویزا از سوی کنسولگری عراق در بیرجند تا پایان هفته تمدید شد.
پاسپورت ویزا گذرنامه

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: بیش از 22 هزار نفر از خراسان جنوبی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کنسولگری موقت عراق در بیرجند، گفت: ماموریت هیأت کنسولگری روز گذشته در استان به اتمام رسید اما با توجه به استقبال گسترده هم‌استانی‌ها و با رایزنی‌هایی که صورت گرفته صدور ویزا از سوی کنسولگری عراق در بیرجند تا پایان هفته تمدید شد. 

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: از تمام هم‌استانی‌ها که قصد عزیمت به کربلای معلی دارند درخواست می‌شود تا پایان هفته به یکی از دفاتر زیارتی استان مراجعه کنند تا ویزای آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن صادر شود.

نوفرستی تصریح کرد: اگر در این مدت فردی مراجعه نکند و این مهلت به پایان برسد، صدور ویزای زائران استان از تهران و مشهد انجام خواهد شد که زمان بر است.

وی با بیان اینکه مرزهای مهران و چذابه برای تردد زائران استان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تاکنون برای تمام افرادی که برای اربعین حسینی ثبت نام کردند، ویزا در سریع‌ترین زمان صادر شده است./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات