۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۳۴۱۲
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

مشکلات حوزه درمان ناشی از سوء مدیریت است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه سلامت تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی بهره مند شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان بیمه سلامت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: سلامتی از بزرگترین نعمت های خداوند است.

وی بر ضرورت تضمین سلامت جامعه تأکید کرد و افزود: بسیاری از بیمارهای جسمانی ناشی از مشکلات روحی و روانی است، باید فرهنگ سازی سلامت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأکیدات دین بر سلامت روح اظهار داشت: این مهم نشان از اهمیت پرداختن به بحث سلامت از نظر عقلی و شرعی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در پرداختن به مفهوم سلامت باید تمامی ابعاد از جمله تغذیه سالم، جامعه، فرهنگ، زندگی و معیشت سالم مورد نظر قرار گیرد، عنوان کرد: در امر سلامت باید آموزش صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت آموزش همگانی در امر سلامت تأکید کرد و گفت: در زمینه آموزش باید از ظرفیت رسانه ها، صداو سیما و فضای مجازی بهره مند شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت، عقلانیت، سربلندی، تولید و عبادت در سایه سلامت محقق می شود، عنوان کرد: عامل مهم سبک زندگی دینی  سلامت است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان بسیاری از مشکلات حوزه درمان را ناشی از سوء مدیریت دانست و گفت: اگر سیستم تضمین کننده سلامت جامعه، خود از سلامت محروم باشد نمی تواند اقدام مفید و چشمگیری انجام دهد، در این راستا باید مسائل و مشکلات حوزه درمان برطرف شود./9451/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات