۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۸۳۴۹۰
حجت الاسلام جعفرپور:

حضور پررنگ مبلغان در جامعه لازمه خنثی سازی توطئه های دشمنان است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از اعزام و فعالیت مستمر مبلغ در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا خبر داد و گفت: حضور مبلغان لازمه خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، ظهر امروز در جمع کارکنان این نهاد گفت: همه فعالیت‌ها باید در راستای تقویت پایه‌های نظام باشد.

وی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن این انقلاب خون‌های بسیار ریخته و زحمات بسیار کشیده شده است، افزود: همه به‌ ویژه مسؤولان و روحانیون باید در جهت این نظام و اعتلای آن بکوشند.

حجت‌الاسلام جعفرپور وجود اختلاف ‌نظر در فعالیت‌ها را امری طبیعی دانست و گفت: پس از تعیین و جمع‌بندی برنامه باید همه در جهت رسیدن به هدف تمام تلاش خود را به ‌کار گیرند.

وی با تأکید بر ضرورت وحدت و همدلی در راستای پیشبرد کارها و رسیدن به اهداف در عرصه تبلیغ و هدایت جامعه عنوان کرد: همدلی و وحدت در سایه روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت در انجام امور است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در ادامه از فعالیت مبلغان در مدارس صدرا خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و همکاری این دبیرستان تمهیدات لازم جهت حضور دائم مبلغ خواهر برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پاسخگویی به سؤالات شرعی و اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی فراهم شده است.

وی افزود: نیاز حضور مبلغان خواهر و برادر در مدارس با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن بیشتر از گذشته احساس می‌شود و حضور مبلغان لازمه بصیرت بخشی و مقابله با این هجمه ها است.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری و برنامه ریزی های متعدد اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، زمینه حضور دائم کارشناس مذهبی در ساعات تحصیلی دانش آموزان دبیرستان علوم معارف صدرا فراهم شده است./9451/پ۲۰۳/ق

 

ارسال نظرات