۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۳۹۱۳
به همت دفتر تبلیغات صورت می گیرد؛

اعزام مبلغ عمومی و تخصصی در دهه آخر صفر

دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تقویت، تعمیق، گسترش باور های دینی و نیز پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مسئله اعتیاد، طلاق و فرق انحرافی اقدام به اعزام بیش از ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کشورکرده است.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تقویت، تعمیق، گسترش باور های دینی و نیز پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مسئله اعتیاد، طلاق و فرق انحرافی اقدام به اعزام بیش از ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف کشور نموده است .

این اعزام در قالب مبلغان و گروه های تخصصی، گروه های جهادی و گروه ها و مبلغان عمومی به سراسر کشور از جمله استان های کرمانشاه، خوزستان، البرز، تهران و قم انجام گرفته است.

مبلغان اعزامی با حضور در مساجد، حسینیه ها، مدارس، پارک ها و سایر اماکن عمومی ضمن برگزاری برنامه های ویژه دهه آخر صفر و بیان معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام و برگزاری جلسات مشاوره در عرصه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی مباحث مرتبط با مهارت های زندگی و خانواده و سبک زندگی اسلامی را  ارائه می کنند.

اعزام دهه آخر صفر به مدت ده روز از تاریخ ۸ لغایت ۱۷ آبان بوده و ثبت نام مبلغان اعزامی طی مدت ۷ روز از اول لغایت ۷ آبان انجام گرفته است. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات