۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۸۳۹۳۸
نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی سبب پیشرفت و بالندگی کشور شد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد پیشرفت های گسترده در عرصه های مختلف هستیم، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر در عرصه های مختلف مطرح و نشانه های بالندگی و پیشرفت در کشور کاملاً مشهود است.
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در همایشی که در آستانه سیزدهم آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد به نقش دانش آموزان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور نقش بسیار مهمی در آینده انقلاب دارند.

وی با بیان این که دانش آموزان مقاطع مختلف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کردند، افزود: امروز نیز باید در مدارس ما دانش آموزانی همچون حسین فهمیده ها پرورش و تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که امروز هجمه ها و توطئه های فرهنگی بسیاری از سوی دشمنان، دانش آموزان ما را هدف قرار داده، گفت: متولیان حوزه آموزش و پرورش باید تعامل و ارتباط نزدیک تر با دانش آموزان برقرار کنند و مسیر صحیح حرکت را به آنها نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین به حضور حماسی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و آن را محصول عشق حسینی عنوان کرد و افزود: بزرگترین اجتماع جهان در روز اربعین حسینی شکل گرفت.

امام جمعه رشت به کینه توزی رسانه های غربی نسبت به این اجتماع عظیم و میلیونی اشاره کرد و گفت: تحمل این حضور میلیونی برای غربی ها بسیار سخت بوده که حتی کوچکترین تصویری از این حماسه بزرگ نشان ندادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که دشمنان از حضور گسترده و میلیونی آحاد مردم به ویژه جوانان در حماسه اربعین حسینی بسیار هراسان هستند، خطرنشان کرد: به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفتند تا این حماسه میلیونی امت اسلامی انعکاس جهانی پیدا نکند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از فکر و اندیشه نوجوانان و جوانان در امور مختلف تأکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت جوان کشور که بسیار بانشاط و پویا هستند در عرصه های مختلف بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به خیانت های پادشاهان سابق به ایران اشاره کرد و با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد پیشرفت های گسترده در عرصه های مختلف هستیم، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر در عرصه های مختلف مطرح است و نشانه های بالندگی و پیشرفت در کشور کاملاً مشهود است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات