۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۸۳۹۹۸
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

۱۳ آبان روز ایستادگی در برابر مستکبران است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان این که ۱۳ آبان روز ایستادگی در برابر مستکبران است، گفت: آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و درآینده هم نمی‌تواند کاری کند.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: انبیاء و اهل‌بیت(ع) از حقایق جهان گیتی کاملاً آگاه هستند، اگر انبیا و جانشینان آن‌ها نبودند همه‌چیز محدود بود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی بابیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارکی است، عنوان کرد: روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز بوده که برای ما دارای ارزش بسیار است.

وی افزود: زمانی که ۴۴۴ روز جاسوسان آمریکایی را نگه داشتیم برخی از بزدلان می‌ترسیدند که آمریکا حمله کند ولی ثابت شد که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: ۱۳ آبان درسی بزرگ برای ما و جهان اسلام داد که با شجاعت می‌توان در مقابل تمام ظلم‌ها ایستادگی کرد و ظالم را از بین برد همچنین با کشتار دانشجویان و جوانان بی‌گناه شناخت خوبی از استکبار به دست آمد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالگرد تبعید امام خمینی(ره) نیز است، گفت: امریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و درآینده هم نمی‌تواند کاری کند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به‌روز پدافند غیرعامل گفت: همان‌گونه که در پدافند عامل در زمینه‌های نظامی به قدرت رسیده‌ایم باید در پدافند غیرعامل هم کاری کرد که جامعه به مصونیت کامل برسد و هیچ تهدیدی آن را به خطر نیندازد.

وی با اشاره به اینکه حمله به سفره‌ها را آمریکا در همه‌جا اجرا می‌کند، بیان کرد: سفره‌های ما ثبات ندارد و بعضی از چیزها را از خارج از کشور وارد می‌کنیم برای همین است که ما را با تحریم‌ها می‌ترسانند ولی به لطف خدا از این تحریم‌ها نیز عبور می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: اگر تلاش کنیم خودمان را از وابستگی نجات دهیم و دستگاه‌های تولیدی نیز به چرخه درآیند و از بخش کشاورزی حمایت شود نسخه امریکا که حمله به سفره‌هاست با شکست روبرو می‌شود.

وی در پایان فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) را تسلیت گفت.

منبع:‌ مهر

ارسال نظرات