۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۸۴۰۲۳
۱۷ آبان ماه؛

دومین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل استرآبادی برگزار می شود

دومین سالگرد ارتحال آیت الله فاضل استرآبادی(ره) هفدهم آبان در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می شود.
آیت الله فاضل

حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری دومین سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل استرآبادی، تولیت مدرسه علمیه فیضیه بابل، پنج شنبه هفدهم آبان در این مدرسه خبر داد.

وی با بیان این که این مراسم همراه با پنجمین سالگرد درگذشت حاجیه خانم کوهستانی، همسر آیت الله فاضل استرآبادی برگزار می شود، افزود: این مراسم همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قنبری از سخنرانی آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه سخنان خود از آیت الله فاضل استر آبادی به عنوان عالم کم نظیر در عرصه علم و فقاهت یاد کرد و افزود: این شخصیت وارسته همه عمر خود را در جهت اعتلای دین و پرورش طلاب علوم دینی سپری کرد.

وی با بیان این که فقدان چنین شخصیت بزرگی در حوزه علمیه کاملاً احساس می شود، خاطرنشان کرد: آیت الله فاضل استرآبادی(ره) لحظه ای از تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی حتی در دوران بیماری دریغ نمی کرد.

حجت الاسلام قنبری در ادامه سخنان خود از آیت الله فاضل استرآبادی به عنوان عالمی عامل یاد کرد و افزود: زهد، تقوا و ساده زیستی این عالم ربانی می تواند بهترین الگو برای طلاب جوان حوزه های علمیه باشد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که آیت الله فاضل(ره) در تربیت و پرورش طلاب تلاش شبانه روزی داشتند، بیان داشت: این فقیه وارسته شخصیت های بسیاری را تربیت و پرورش داد که امروز در عرصه های مختلف کشور نقش آفرینی می کنند.

وی در ادامه سخنان خود ولایت مداری و دفاع جانانه از جایگاه ولایت و رهبری را نیز از دیگر ویژگی ها و شاخصه های آیت الله فاضل(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: این شخصیت کم نظیر تا آخرین لحظه از عمر بابرکت خود در دفاع از ولایت و رهبری لحظه ای سستی به خود راه نداد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات