۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۴۱۳۳
حجت الاسلام امیدیان:

وحدت کلمه و مقاومت مردم رمز موفقیت ایران اسلامی است

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد به موفقیت ها و دستاوردهای ایران اسلامی در طول این سال های پر برکت عمر انقلاب اشاره کرد و گفت: این دستاوردها نتیجه وحدت کلمه، مقاومت مردم و رهبری است و ملت ایران با وجود تحریم ها به موفقیت های زیادی دست یافته است.
حجت الاسلام امیدیان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و از ابتدای این حرکت عظیم و معنوی امام راحل در زمینه به پیروزی رساندن انقلاب، رگه هایی از مخالفت آمریکا را می بینیم که پیش از انقلاب نیز موضع گیری داشته اند.

وی اوج مخالفت آمریکا علیه انقلاب را در کاپیتولاسیون امام راحل عنوان کرد و افزود: زمانی که جهان به خود جرأت نداده بود صدای مرگ بر آمریکا را بلند کنند، امام راحل خط خود مشخص و مبارزه را آغاز کرد.

حجت الاسلام امیدیان یادآور شد: امام خمینی(ره) توصیه کرد که نوکر آمریکا نباشد و ایشان در مقابل تفکر استکباری آمریکا ایستادگی کرد.

وی به شکست های پی در پی آمریکا در طول این سال ها اشاره و عنوان کرد: آمریکا دنبال مبارزه و شکست اندیشه انقلابی و آزاد منشی امام راحل بود و نمی خواست که این اندیشه رشد کند، بر خلاف خواسته آمریکا شاهد شکست های او هستیم و از جمله آن شکست لانه جاسوسی آمریکا، شکست در جریان طبس و رسوایی آمریکا و در دوران دفاع مقدس که تئوری های آمریکا شکست خورد.

مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد به جریان تحریم ها از سوی رؤسای آمریکا از گذشته تا به امروز و اکنون که به دست ترامپ چاقو کش رخ داده است اشاره کرد و عنوان داشت: با وجود فشار تحریم ها و اینکه در محاصره اقتصادی قرار داریم، می بینیم که همواره توطئه های دشمنان نتوانسته از اراده و موفقیت ایران اسلامی بکاهد.

وی یادآور شد: با وجود توطئه های دشمنان ایران اسلامی همواره در دوران جنگ تحمیلی، پدافند، ساخت موشک ها، تانک و نفر بر و امروزه در بسیاری از علوم دستاوردهایی داشته و دارد و شاهد پیشرفت های علمی و پژوهشی در سایه تحریم ها هستیم و این موفقیت ها به برکت جمهوری اسلامی و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.

حجت الاسلام امیدیان به منزوی شدن آمریکا اشاره و عنوان کرد: زمانی همه دنیا با آمریکا هماهنگ بود و امروز به برکت مقاومت مردم و رهبری شاهد انزوای آمریکا هستیم و اروپا نیز چون کیفیت و آبروی خود را در خطر می بیند، حاضر به همکاری با آمریکا نیست.

وی در ادامه استواری نظام جمهوری اسلامی را به برکت وحدت کلمه و اقتدار نظام را حاصل خون شهدا خواند و گفت: این مهم موجب رشد نظام جمهوری اسلامی و انزوای آمریکا شده است، امروز رو به رشد هستیم و امیدواریم شاهد فروپاشی آنان باشیم که امروز نشانه های آن را می بینیم.

آمریکا مظهر استکبار است

عضو شورای حوزه علمیه لرستان بیان کرد: رمز شکست آمریکا پایداری و رهبری اندیشمندانه و انقلابی رهبری است که مقابل فشارهای آمریکا کوتاه نیامد.

وی در ادامه آمریکا را مظهر استکبار خواند و ادامه داد: در طول تاریخ استکبار وجود داشته است و هرگاه جبهه حق باشد، در مقابل جبهه استکبار نیز است، خوی استکباری آمریکا حقانیت جبهه مقابل آن را می رساند.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه ایران اسلامی تا زمانی که دو تفکر سبز انتظار و بال قرمز شهادت را دارد، از استکبار نمی ترسد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات