۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۸۴۱۷۶
با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ایلام برگزار شد

به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان راهپیمایی دشمن شکن مردم غیور و ولایتمدار استان ایلام برگزار شد.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، امروز و به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان مردم غیور و ولایتمدار استان ایلام راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از روبروی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام راهپیمایی دشمن شکن خود را آغاز کردند.

خیل عظیم موج جمعیت مردم ایلام بیانگر عشق و علاقه آنها به نظام و انقلاب اسلامی بود که بار دیگر با حضور حماسی و پورشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

پیام این راهیپمایی و این حضور به دشمنان کینه توز انقلاب تنها این بود که علیرغم کلیه تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی ما تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده ایم.

نوجوانان، جوانان، زن و مرد، پیر و جوان، کارمند و کاسب همه در کنار هم با طنین انداز کردن شعار "مرگ بر آمریکا" بار دیگر انزجار خود را از جنایت های این رژیم استکباری اعلام کردند.

شکوه و عظمت این راهپیمایی لرزه براندام یاوه گویان و مستکبران جهان خواهد انداخت و به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران مردمی وفادار و عاشق دین هستند و هیچگاه در مقابل ظالم تسلیم نخواهند شد.

گفتنی است این مراسم باشکوه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به پایان رسید./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات