۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۸۴۲۴۵

خروش پایگاه انقلاب اسلامی علیه ظلم و استکبار جهانی

مردم ولایتمدار و انقلابی قم همزمان با سراسر کشور با گرامیداشت داشت سالروز ۱۳ آبان، در محکومیت سیاست های خصمانه و دسیسه های نظام سلطه به ویژه آمریکای جهانخوار علیه ایران اسلامی راهپیمایی کردند.
راهپیمائی ۱۳ آبان در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و انقلابی قم همزمان و همگام با مردم در سراسر کشور با گرامیداشت داشت سالروز 13 آبان، در محکومیت سیاست های خصمانه و دسیسه های نظام سلطه به ویژه آمریکای جهانخوار علیه ایران اسلامی راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی که از میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، جعی از مسؤولان حوزوی و علما همچون آیت الله اعرافی، آیت الله سعیدی و آیت الله طباطبایی نژاد و مسؤولان کشوری و استانی حضور داشتند.

حاضران در این راهپیمایی با شعارهایی همچون« مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر سلطه گر» و «مرگ بر استکبار» سیاست های سلطه گران جهانی علیه ملت های مستقل را محکوم و تأکید کردند اجازه نخواهند داد که مستکبران به اهداف شوم خود برسند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی برای پاسداری از انقلاب و اسلام اعلام آمادگی کردند و از مسؤولان خواستند که به جای اعتماد به غرب و دشمنان، با تکیه بر توان داخلی مشکلات مردم را حل کنند.

مردم انقلابی همچنین هرگونه اعتماد به دشمن با وجود توطئه های بسیار دشمنان  را بی معنا دانستند و تأکید کردند که تا نابودی کامل نظام سلطه صحنه مبارزه علیه استکبار را ترک نخواهند کرد.

در این مراسم حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: آمریکایی ها امروز را برای برگرداندن تحریم ها انتخاب کردند اما مردم بصیر، آگاه و در صحنه و تابع ولایت هستند و با وجود گلایه از مسؤولان دچار تشخیص اشتباه نمی شوند.

وی عنوان کرد: در ایامی که مردم زیر بیشترین فشار اقتصادی هستند پرشورتر با انقلاب و امام خامنه ای بیعت می کنند و امروز همه اقشار آمدند تا حضور خود را به رخ دنیا بکشند، مردم نقش خود را در همه عرصه های انقلاب ایفا و اثبات کردند و رسالت امروز مسؤولان بسیار سنگین است، مسؤولان هم باید از مردم بترسند و هم به آن ها امیدار باشند.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و از بی عرضگی ها و خیانت ها چشم پوشی نمی کنند چرا که هزینه های بسیاری برای انقلاب داده اند.

وی منشأ بسیاری از مشکلات امروز را داخلی دانست و اضافه کرد:  امروز صدور نفت و ورود ارز خارجی قطع نشده اما چرا اینقدر مشکل اقتصادی داریم، بی عرضگی و بی توحهی به اقتصاد مقاومتی و فرمان رهبری چنین وضعیتی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که مسؤولان نباید دل در گرو کدخدا داشته باشند، گفت: مسؤولان باید در عملکرد خود تجدید نظر کنند و قوای سه گانه باید پاسخگو باشند، رهبر انقلاب سال ها فریاد مقابله با فساد و تبعیض را سر می دهند و قوا باید گزارش دهند که در این زمینه چه کرده اند.

وی افزود: امروز مسؤولان هستند که باید رسالت خود را اجرا کنند چرا که هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم، چرا عده ای بی عرضگی های خود را پشت دیوار تحریم را پنهان می کنند؟ در بسیاری از زمینه ها تحریم ها را بی خاصیت و خنثی کرده ایم یا به خودکفایی رسیده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که امروز در بسیاری از عرصه ها پیشرفت های جدی کرده ایم، اظهار داشت: برخی با سیاه نمایی القا می کنند که نظام اسلامی ناکارآمد بوده و کاری نکرده است، این ادعای دروغ در حالی است که با وجود تحریم ها راهی بی سابقه و پیشرفتی شگفت را طی کرده ایم.

وی اضافه کرد: انتظار مردم از مسؤولان روحیه و تلاش جهادی، تعبد به ولایت و پایبندی به اررش های اسلامی و انقلابی است، نیاز اصلی کشور حاکمیت روحیه جهادی و ولایی و استکبار ستیزی است نه این که برخی روحیه وادادگی داشته باشند و منتظر معجزه آمریکا باشند.

حجت الاسلام ذوالنور تأکید کرد: بدبختی های امروز ناشی از روحیه وادادگی و نگاه به غرب است، امروز  همه به ویژه مسؤولان باید زیر پرچم ولایت حرکت کنند نه این که با نفاق منفعت محور باشند.

ارسال نظرات