۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۸۴۲۵۵
امام جمعه سوسنگرد:

۱۳ آبان انقلاب دوم ملت ایران است

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه ۱۳ آبان یوم الله و روز ملی است، گفت: ۱۳ آبان، جهاد ابتدایی و انقلاب دوم و در هم شکستن قدرت پوشالی آمریکا است.
حجت الاسلام علي شميل پور، امام جمعه سوسنگرد،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شميل پور، امام جمعه سوسنگرد، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، با بیان اینکه 13 آبان خاطره بزرگ درخود جای داده است، اظهار داشت: در 13 آبان سال 43 دستگیری امام در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون، 13 آبان سال 57 اعتصاب دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران برضد شاه و در 13 آبان سال 58 تسخیرلانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه 13 آبان یوم الله و روز ملی است، خاطرنشان کرد: 13 آبان، جهاد ابتدایی و انقلاب دوم و در هم شکستن قدرت پوشالی آمریکا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا تاریخ انقضا ندارد، عنوان داشت: تا زمانی که دشمنی های آمریکا با ملت ایران ادامه دارد شعار مرگ بر آمریکا خواهد بود.

حجت الاسلام شمیل پور گفت: اعتقاد آمریکا بر این است که با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خصومتش را روز به روز بیشتر کند؛ از این رو تا زمانی که چنین تفکری در میان دولتمردان آمریکایی حاکم است شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران ادامه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم با اقتدار وارد عمل شویم، برجام و معاهدات و مذاکره با آمریکا منعی ندارد؛ چنانکه امام حسین(ع) در شب عاشورا مناظره و بحثی با عمر بن سعد داشت منتهی اعتقادات، غیرت، شرف و جایگاهشان را حفظ کرده بود.

امام جمعه سوسنگرد بیان داشت: اگر دولتمردان ما روزی خواهان مذاکره و امضای معاهده با آمریکا شوند باید چنین مذاکره ای با حفظ آرمان های نظام، امام راحل، سربلندی اسلام و مسلمانان به ویژه ایران اسلامی همراه باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد یادآور شد که خصومت های آمریکا با ایران اسلامی نه تنها کم نشده بلکه روز به روز در حال بیشتر شدن است هر چند که قدرت پوشالی اش رو به افول است./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات