۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۸۴۴۱۱
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم:

شکستن هیمنه آمریکا نزدیک است

حجت الاسلام ولدان با اشاره به این که وعده های الهی در انقلاب اسلامی یکی پس از دیگر محقق شده است، گفت: باید یقین کنیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب دیگر شکستن هیمنه و هژمونی آمریکا نزدیک شده است.
حجت الاسلام ولدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم با حضور مسؤولان استانی از سوی قرارگاه مردمی اربعین حسینی شامگاه دوشنبه در مصلی قدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدباقر ولدان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم و رییس قرارگاه اربعین مصلی قدس در این همایش به معرفی شهر قم به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: قم شهری است که مبدأ انقلاب اسلامی و ام القرای جهان اسلام و مهد علم و اجتهاد وحرم دوم آل الله به شمار می‌ رود.

وی با بیان این که قم شاه‌راه جهان اسلام است، گفت: قم مرکز گفتگوی ادیان و مذاهب با حضور بیش از صد ملیت بوده و شهری است که چهل سال پیش در آن به دست یکی از فرزندان رسول خدا به نام روح الله از سلاله فاطمه زهرا که در دامان فاطمه معصومه(س) رشد پیدا کرد آذرخشی دیگر را در آسمان جهان به پا شد و انقلابی بزرگ با رنگ و بوی اسلام به وقوع پیوست.

حجت الاسلام ولدان در ادامه یادآور شد: با حضور این مرد آسمانی حکومت مستضعفان بر مستکبران بنا نهاده شد، از این رو ایشان معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر و پدر همه مستضعفان جهان در دوران غیبت امام زمان(عج) بود، امروز نیز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب چهل سال از این انقلاب شکوهمند می‌ گذرد و وعده های خدا یکی پس از دیگری محقق می‌ شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم اضافه کرد: روزی در دنیا دو بلوک شرق و غرب داعیه داران جهان بودند و حکومت جهانی دو قطبی را بیان می‌ کردند، اما امام ما شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سنگ بنا نهاد تا جایی که امروز در چهل سالگی یعنی عدد کمال و بلوغ آن قرار داریم.

وی با بیان این که نهال نوپای انقلاب شکوهمند اسلامی بعد از چهل سال تبدیل به یک درخت تنومند شده است، تصریح کرد: این انقلاب بدون شک نقطه امید همه مسلمانان در سراسر جهان است و همه آزادی خواهان و آزادگان دنیا به آن چشم امید دارند.

وی ادامه داد: همچنانکه روزی امام راحل ما پیش بینی شکستن صدای استخوان های شوروی را اعلام کردند و این پیش بینی را به چشم دیدیم، رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود به جوانان اروپا شکستن هیمنه و هژمونی آمریکا و اسرائیل را وعده دادند و بدون شک این وعده بزرگ نیز در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حضور رهبر جنبش امت اسلام آمریکا در شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: ما حضور این عزیزان بزرگوار را به مهد بزرگان دین و امروز در پناهگاه اربعینیان قدر می نهیم و علاقه مند هستیم تا از تجربیات ناب ایشان در عرصه تبلیغ دین در عرصه بین الملل استفاده کنیم./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات