۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۴۵۸۹

مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی در خرم آباد برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید سید نور خدا موسوی مفرد، در محل فرماندهی انتظامی لرستان آغاز شد و پیکر این شهید در گلزار شهدای خرم آباد به خاک سپرده می شود.
شهید موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سیدنورخدا موسوی، صبح امروز، پنج شنبه 17 آبان، در محل فرماندهی انتظامی به سمت گلزار شهدای خرم آباد برگزار شد.

شهید سیدنورخدا موسوی، پس از 10 سال که در حالت کما به سر می برد، در شب رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) به جمع یاران شهیدش پیوست.

سید نور خدا موسوی، در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ برای مقابله با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی ملعون معروف به جند الشیطان عازم منطقه لار شد.

مدتی از شروع عملیات نگذشته بود که گلوله‌ به پیشانی وی برخورد کرد و پس از رساندن پیکر ایشان به بیمارستان و عمل، با درجه‌ جانبازی ۱۰۰ درصد حدود ۱۰ سال بود که در زندگی نباتی به سر می برد.

مردم شهید پرور لرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان استانی لرستان در مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی حضور یافته اند.

گفتنی است، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا برای حضور در این مراسم به لرستان سفر کرده است.

نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی، سردار مویدی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا، استاندار لرستان، استاندار کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در لرستان و دیگر مسؤولان نیز در این مراسم حضور یافتند./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات