۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۸۴۵۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید نورخدا موسوی الگویی برای مجاهدان فی سبیل الله شد

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه شهید نورخدا موسوی در مبارزه با تروریست ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت، گفت: شهید نورخدا الگویی برای مجاهدان فی سبیل الله شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سید نورخدا موسوی گفت: نورخدا در مبارزه با تروریست ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه به لقاء الله پیوستن شهید نورخدا موسوی مصیبت بسیار دردناکی در لرستان است، افزود: یک دهه تحمل رنج و جانبازی در راه خدا موجب شد شهید نورخدا موسوی محوری برای میثاق دلدادگان شهدا، امام شهدا و تقویت روحیه جاماندگان شهادت باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خداوند در قرآن از مردان مجاهد فی سبیل الله یاد می کند که در راه خدا ایستادگی کردند، عنوان داشت: شهید نورخدا موسوی، الگویی برای همه مجاهدان فی سبیل الله شد.

وی در ادامه بیان داشت: پیام شهید نورخدا موسوی این است که تا نفس داریم برای انقلاب، نظام و تحقق وعده های رهبری معظم پای انقلاب ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نقش خانواده شهید موسوی در زندگی این شهید خاطرنشان کرد: صبر و بردباری همسر شهید که زینب وار در کنار همسر شهید خود بود موجب افتخار، عظمت، بزرگی و ایستادگی ملت است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر پیکر مطهر شهید «سید نورخدا موسوی» اقامه نماز کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات