۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۸۴۵۹۳
سردار اشتری:

امنیت امروز کشور به واسطه خون شهیدان است

فرمانده ناجا امنیت امروز کشور را به واسطه خون شهدا عنوان کرد و گفت: امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسؤولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند.
سردار اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی، گفت: امنیت امروز کشور به واسطه خون شهیدان والا مقام است.

وی با اشاره به اینکه شهید نورخدا درر مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت ۱۰ سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد، افزود: پس از این جانبازی ۱۰ سال در حالت نباتی زندگی کرد و باید به همسر صبور، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده ناجا بیان کرد: نگهداری از جانبازی در این وضعیت سخت است و تنها عشق و علاقه به اهل بیت(ع) و اسلام که می تواند کسی را وادار کند ۱۰ سال خدمتگذار این جانباز باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: هشت هزار شهید در جنگ و بیش از پنج هزار نفر برای تامین امنیت در مرزها در شهرها و روستاها به شهادت رسیده اند.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسؤولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند، عنوان داشت: نیروهای مسلح برای امنیت این مرز و بوم و پاسداری از ارزش های اسلامی آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبری نوید دادند آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن در عرصه اقتصادی شکست خواهد خورد، بیان داشت: انقلاب اسلامی با سرعت بیشتر راه خود را ادامه می دهد و توطئه های دشمنان نمی تواند مانع پیشرفت نظام شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات