۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۸۴۶۲۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن مهمترین درس اهل بیت است

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ائمه اطهار(ع) همواره در برابر زیاده خواهی های حکام فاسد و ظالم دوران ایستادگی کردند، گفت: امروز باید از سیره ائمه معصومین(ع) درس ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را بیاموزیم.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار شد بر ضرورت بهره گیری از اخلاق و سیره رضوی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: با پیروی از سیره اهل بیت(ع) در زندگی و آخرت به سعادتمندی خواهیم رسید.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که تعلیمات رضوی باید در زندگی ما نهادینه شود، افزود: امروز جامعه دینی برای رفع مشکلات راهی جز بهره مندی از سیره اهل بیت(ع) ندارد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که محبت به اهل بیت(ع) یک سرمایه بزرگی است که امروز شامل حال ما شده است، خاطرنشان کرد: امروز باید از این سرمایه ارزشمند در جهت مقابله توطئه و هجمه های دشمنان بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که اهل بیت(ع) مصداق بارز و تجلی کرامت و رأفت هستند، تصریح کرد: امروز به برکت هشتمین امام شیعیان ملت بزرگ ایران دارای عزت و عظمتی خاص هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ملجأ و پناهگاه بسیاری از انسان ها است، خطرنشان کرد: امروز باید جامعه اسلامی را با نمونه‌های اخلاقی و ارزش‌های انساني سيره رضوي بیشتر تقویت کنیم.

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت خدشه دار کردن چهره دین اشاره کرد و گفت: ترویج و گسترش معارف اهل بیت(ع) بهترین راه مقابله با تلاش های مذبوحانه دشمنان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ملت ایران عزت و عظمت خود را در عرصه داخلی و خارجی مرهون عنایت های اهل بیت(ع) هستند، خاطرنشان کرد: در سایه توجه اهل بیت(ع) می توانیم به سعادت و رستگاری حقیقی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ائمه اطهار(ع) همواره در برابر زیاده خواهی های حکام فاسد و ظالم دوران ایستادگی کردند، تصریح کرد: امروز باید از سیره ائمه معصومین(ع) درس ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را بیاموزیم./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات