۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۸۴۷۱۸

هشدار سخنگوی انصارالله درباره حمله به بندر «الحدیدة»

سخنگوی انصارالله بیان داشت: عربستان از جنایت خاشقچی به جایی نرسیده و اکنون به عرضه فهرست اهدافش مقابل افکار عمومی روی آورده است.
عبدالسلام

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی انصارالله و رییس هیأت ملی مذاکرات یمن، طی پستی در توییتر درباره پیامدهای اظهارات سخنگوی ائتلاف سعودی متجاوز به یمن مبنی بر هدف قرار دادن بندر «الحدیدة» هشدار داد.

وی پس از حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به شمال بندر الحدیدة، نوشت که اظهارات سخنگوی ائتلاف سعودی مبنی بر تخریب زیرساخت‌ها و هدف قرار دادن بندر الحدیده و مخازن نفتی در یمن، تحت این عنوان که «ما اطلاعاتی داریم»، ثابت می‌کند که عربستان از جنایت خاشقچی به جایی نرسیده و اکنون به عرضه فهرست اهدافش مقابل افکار عمومی روی آورده است. همه می‌دانند که هنوز این جنگنده‌های متجاوز دشمن است که در حال تخریب کشور [ما] است.

سخنگوی رسمی انصارالله تاکید کرد که در مقابل ائتلاف آمریکایی - بریتانیایی - اسرائیلی و مزدوران داخلی و خارجی، عناصر داعش و القاعده و میلیاردها دلار که صرف می‌شود و نیز پشتیبانی هوایی، دریایی و زمینی و نیز حمایت لجستیکی و تجهیزات نامحدود، تنها ملتی حکیم با ایمان به پایداری اسطوره‌ای و توکل‌کننده بر خداوند قرار دارند تا معجزه‌ای حقیقی را رقم بزنند و بار دیگر ثابت کنند که یمن گورستان متجاوزان است.

منبع: فارس

ارسال نظرات