۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۸۴۸۷۴
حجت الاسلام لائینی:

خلوص نیت و جهادی عمل کردن ویژگی مبلغان دینی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از مبلغان دینی بدون هیچ توقع و چشم داشتی به رسالت تبلیغی خود مشغول هستند، گفت: این در حالی است که آثار وجودی این افراد از کسانی که حقوق های میلیونی می گیرند و آن را قانونی می دانند نیز بیشتر است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار مبلغان شرق استان کار تبلیغی را یک کار امدادی و خیر دانست و با بیان این که هر چه بنیان اعتقادی تقویت شود، انفاق هم تقویت می شود، افزود: این فرهنگ را باید در مدارس و دانشگاه ها در قالب تبلیغات عملی به نسل جوان آموخت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از بهترین عنوان ها و رسالت های پیامبر گرامی اسلام، تبلیغ بوده است، که از جریان غدیر مشخص می شود، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام با 13 سال کار تبلیغی توانستند پیام وحی را به مردم انتقال دهند و آنها را با اسلام ناب آشنا کنند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که تبلیغ دین نوعی کار جهادی است، تصریح کرد: کسانی که در این عرصه مشغول فعالیت هستند از خلوص نیت بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه نکا با بیان این که بسیاری از مبلغان دینی بدون هیچ توقع و چشم داشتی به رسالت تبلیغی خود مشغول هستند، افزود: این در حالی است که آثار وجودی این افراد از کسانی که حقوق های میلیونی می گیرند و آن را قانونی می دانند نیز بیشتر است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از رسالت های مهم مبلغان در شرایط فعی حفظ وحدت و تقویت انسجام داخلی است در پرتو ولایت است، خاطرنشان کرد: دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا اسلام و انقلاب را تضعیف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به صورت شبانه روزی علیه دین و اعتقادات مذهبی مردم فعالیت می کند، تصریح کرد: در چنین شرایطی کار در عرصه تبلیغ بسیار سخت و حساس است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنان سرمایه گذاری بسیاری علیه دین و ارزش های معنوی انجام می دهند، گفت: دشمن با اختصاص بودجه های کلان مشغول فعالیت در فضای مجازی با هدف ایجاد شبهه و اهانت به مبانی دینی و ارزش الهی است.

وی با بیان این که متأسفانه در کشورمان برای کارهای غیر ضروری هزینه های بسیاری صورت می گیرد که هیچ خروجی ندارد، افزود: اما متأسفانه تا به مباحث فرهنگی و دینی می رسیم مسؤولان از وضعیت نامناسبت اعتباری سخن می گویند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات