۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۸۴۸۷۹
امام جمعه بابلسر:

تبلیغ دین در نظام شیعی یک‌ کار عاشقانه و مخلصانه است

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که لحظه ای کوتاهی در عرصه تبلیغ را موجب خسارت های بسیاری در متن جامعه دانست و گفت: هر چه در این عرصه سرمایه گذاری صورت گیرد در برابر هجم وسیعی از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بسیار ناچیز است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون تبلیغ این شهرستان با بیان این که استراتژی دشمن همان است، اما تاکتیک تغییر کرده، به آیه ۶۸ سوره اعراف اشاره کرد و آن را شعار مبلغان دانست.

حجت الاسلام قلی پور، ناصح و امین بودن را از مصادیق انصارالله دانست و افزود: تبلیغ دین در نظام شیعی یک‌ کار عاشقانه و مخلصانه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله تبلیغ در جامعه اسلامی از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که حجم وسیعی از تبلیغات منفی و دروغین علیه دین و ارزش های الهی به صورت شبانه روزی از سوی دشمن در جامعه ترویج می شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که لحظه ای کوتاهی در عرصه تبلیغ را موجب خسارت های بسیاری در متن جامعه دانست و تصریح کرد: هر چه در این عرصه سرمایه گذاری صورت گیرد در برابر هجم وسیعی از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بسیار ناچیز است.

حجت الاسلام قلی پور در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی از مردم، کم کاری مسؤولان را به پای روحانیت می‌بینند، گفت: حال اینکه روحانیت امروز در عرصه تبلیغ بسیار مظلومند و بدون هیچ چشم‌داشتی خداپسندانه در مساجد و مدارس به تبلیغ دین مشغول هستند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که دشمنان امروز از همه توان و ظرفیت خود علیه دین و ارزش های الهی بهره می گیرند، بیان داشت: باید حضور مبلغان دینی برای خنثی کردن توطئه دشمنان در جامعه ملموس تر باشد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که خوشبختانه امروز بسترهای لازم برای تبلیغ دین کاملاً در جامعه اسلامی فراهم است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید از این ظرفیت به وجود آمده که در جهت تبلیغ صحیح دین و ارزش های الهی در میان مردم بهره گیرد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که مبلغان دینی به دلیل در اختیار داشتن تریبون های تبلیغی نقش مهم و مؤثری در دفاع از انقلاب و ارزش های آن دارند، بیان داشت: با توجه به در پیش بودن دهه چهارم انقلاب باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تبیین صحیح دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب بهره گرفته شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات