۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۳۹۸
خطیب نماز جمعه بجنورد:

برخورد قاطع قضایی با مفسدان اقتصادی تداوم داشته باشد

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به اجرای حکم اعدام چند نفر از مفسدان دانه‌درشت اقتصادی، گفت: مردم انتظار دارند برخورد قاطع با این‌گونه مفسدان اقتصادی به جدیت تمام تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت در پیش بودن سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی تلاش می‌کنند با استفاده از تمام ابزارها و روش‌ها اتحاد اسلامی و انسجام امت رسول‌الله (ص) را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه شیاطین زمان برای ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، افزود: اختلاف‌افکنی از سوی شیطان‌های زمان در بین مسلمانان برای دور کردن آن‌ها از دین و ایمان و اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام نوری ایجاد آتش اختلاف و فتنه جنگ ایران و عراق و نیز تقویت طالبان در افغانستان و انداختن ملت این کشور به جان یکدیگر را تنها نمونه‌هایی از فتنه‌انگیزی مستکبران و دشمنان اسلام برای تضعیف امت اسلامی دانست.

وی اضافه کرد: کشورهای اسلامی برای رفع اختلاف‌های میان خود مجمع بین‌المللی خاصی نداشته و برای رفع این اختلافات ناچار به مراجعه به دادگاه و قوانین لیبرالی غربی هستند در حالی که ضروری است دادگاهی جامع برای رسیدگی به اختلافات میان کشورهای اسلامی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم جزم دستگاه قضایی برای مفسدان دانه‌درشت اقتصادی، اظهار کرد: باید برخورد قاطع با مفسدان به‌صورت جدی تداوم داشته باشد.

وی افزود: اجرای حکم‌های اعدام‌های اخیر در مورد مفسدان دانه‌درشت اقتصادی نشان داد که قوه قضاییه در این زمینه جدی بوده و هیچ‌گونه مسامحه‌ای در کار نیست.

امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با اقدام قاطع و فوری خود شماری از خائنان اقتصادی کشور را شناسایی کرد و افرادی که با اقدامات خود سبب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شدند را به اشد مجازات محکوم کرد و مردم هم انتظار دارند این‌گونه برخوردها تداوم داشته باشد./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات