۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۸۵۴۴۸

پیام واضح مردم فلسطین به سازشکاران

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مشارکت گسترده مردم غزه در راهپیمایی روز گذشته را اعلام مخالفت خود با عادی‌سازی روابط با اشغالگران قدس دانست.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مشارکت قشرهای مختلف مردم فلسطین در نوار غزه در راهپیمایی روز گذشته تحت عنوان «عادی‌سازی روابط خیانت و جنایت است» پیام روشنی به همراه دارد مبنی بر اینکه مردم فلسطین با عادی‌سازی روابط با اشغالگران مخالف هستند.

قاسم افزود: ملت ما با مشارکت گسترده خود تاکید کرد که رابطه با اشغالگران، رابطه نزاع و درگیری است و امکان ندارد رابطه طبیعی و عادی باشد.

وی تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست، دشمن محوری و مرکزی امت اسلام است و عادی‌سازی روابط، آنها را به ادامه تجاوزاتشان به ملت فلسطین تشویق می‌کند.

سخنگوی حماس خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جمعه تاکیدی بر یقین کامل به توانمندی آنها برای تحقق مطالباتشان در شکستن محاصره نوار غزه است.

جمیل علیان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم مشارکت گسترده مردم فلسطین در راهپیمایی روز گذشته را تاکیدی بر انسجام و به هم پیوستگی میان مقاومت و قشرهای مختلف مردم فلسطین دانست که پشتیبانی و حمایت خود را از مقاومت مورد تاکید قرار دادند.

به گفته وی، مشارکت ده‌ها نفر از مردم فلسطین در سی و چهارمین راهپیمایی بازگشت تاکیدی بر این است که مردم فلسطین، مردمی آگاه و مسؤولیت‌پذیر هستند.

وی افزود زمام امور همچنان در دستان ملت و نیروهای مقاوم آن باقی خواهد ماند و جبهه دشمن هم شاهد اختلافات و درگیری میان تمام موسسات تصمیم‌گیرنده صهیونیستی و در راس آن دولت و دستگاه‌های امنیتی خواهد بود، قانون مرحله آینده می‌گوید ما پیشرفت می‌کنیم و دشمن پسرفت.

این عضو مطرح جهاد اسلامی با تاکید بر مخالفت مردم فلسطین با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اظهار داشت ما درخواست برای تشکیل پیمان راهبردی خاورمیانه را که آمریکا بر آن مسلط باشد و دشمن صهیونیست در آن تاثیرگذار باشد، فوق العاده خطرناک می‌دانیم و آن را شکل پیشرفته و خطرناک از اشکال عادی‌سازی روابط می‌دانیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات