۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۸۵۴۶۹
مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی:

دشمنان در فضای مجازی توان مدیریتی نظام اسلامی را نشانه رفته‌اند

مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اکنون موج عجیبی در فضای مجازی در جریان است مبنی بر این‌که انقلاب نتوانست مدیریت کند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود را هم گواه سخن خود می‌گیرند.
مهرپویان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست روحانیان طرح هجرت استان، با تأکید بر ضرورت گرامیداشت شایسته چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال بنا شد از اول فروردین‌ماه در مورد چهل‌سالگی انقلاب ایجاد موج کرده و این اقدام تا پایان سال تداوم داشته باشد.

وی افزود: امروز در فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های مختلف، موضوعی که با تمسک به آن به‌شدت انقلاب را تضعیف می‌کنند جهت‌گیری و ایدئولوژی امام خمینی (ره) و نگاه نو و جدید امام راحل بود که فرمود اسلام برای مدیریت در ابعاد مختلف برنامه دارد، ازاین‌رو شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و دست رد زدن به دو بلوک شرق و غرب را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی به‌شدت علیه نتیجه ایدئولوژی جدید با مدیریت اسلامی بعد از 40 سال، تبلیغ می‌کند و ما شاهد فوران پیام‌های فکرشده و کارشده در این زمینه هستیم که بعد از 40 سال انقلاب توان مدیریتی ندارد.

مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: اکنون موج عجیبی در فضای مجازی و در اذهان فرزندان و بچه‌های جامعه در جریان است مبنی بر این‌که انقلاب نتوانست مدیریت کند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود را هم گواه سخن خود می‌گیرند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در شرایطی که چنین هجمه‌هایی علیه توانمندی مدیریتی انقلاب صورت می‌گیرد می‌بینیم از سوی دیگر هم تقریباً برنامه عملی مناسبی برای بهبود مسائل اقتصادی از سوی دولت پیاده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به رسالت روحانیان و مبلغان در شرایط فعلی، اظهار کرد: در این شرایط باید روحانیان مبلغ و طرح هجرت واقعیت‌های موجود در جامعه را با واقعیات دوران ستم‌شاهی مقایسه و به مردم بیان کنند.

وی تصریح کرد: روحانیان باید آنچه قبل از انقلاب در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عرصه بین‌الملل، خدمات پزشکی، جاده‌ای و ... در کشور وجود داشت را احصا کرده و با شرایط امروز مقایسه کنند، زیرا جوان ما آن فضا را درک نکرده و امروز در این فضای مشوش تنفس می‌کند؛ به همین دلیل روحانیان می‌توانند با مقایسه این دو دوره اذهان جوانان را نسبت به خدمات و برکات انقلاب و نظام روشن کنند./9314//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات