۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۸۵۵۷۷

تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد

تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات جنایات آل سعود با حضور شخصیت های حوزوی در مدرسه فیضیه برگزار شد.
تجمع طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم در محکومیت اظهارات و اقدامات خصمانه آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در مدرسه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این تجمع علما، فضلا و جمعی از مسؤولان حوزه های علمیه حضور پیدا کردند و همراه با سایر طلاب و روحانیون در حمایت از مردم مظلوم یمن شعارهای کوبنده علیه جنایات آل سعود سر دادند.

علما، فضلا، طلاب و روحانیون در این تجمع علاوه بر اعلام حمایت از مردم مظلوم یمن، جنایات آل سعود خائن در یمن را محکوم کردند.

حوزویان جنایات آل سعود خائن را ناشی از حمایت های آمریکا دانستند و با سر دادن شعارهای کوبنده ای همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر اسرائیل» و  از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند و جنایات آل سعود و سکوت آمریکا و هم پیمانانش در این زمینه را مخالف اصول حقوق بشر عنوان کردند.

این تجمع در راستای تأکیدات مراجع و علما در زمینه دفاع و حمایت از مردم مظلوم یمن شکل گرفته است و هزاران نفر از  طلاب و روحانیون در این تجمع بزرگ شرکت کرده اند حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کنند.

در این تجمع آیت الله اعرافی، آیت الله اراکی، آیت الله فقیهی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و جمعی دیگر از علما، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه های علمیه حضور داشتند.

حاضران در این تجمع در پایان مراسم با قرائت بیانیه ای سکوت مجامع جهانی و کشورهای مدعی حقوق بشر درباره جنایات آل سعود در یمن را شوم آور خواندند و خواستار اتحاد امت اسلامی برای مقابله با استکبار و مزدوران آن شدند./841/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات