۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۸۵۵۸۲
آیت الله مهدوی مطرح کرد؛

مرد نمایی و زن نمایی در آخرالزمان

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مفاسد و نشانه های آخرالزمان مردنمایی و زن نمایی است و مرد خودش را شبیه زنان و زن خودش را شبیه مردان می کند.
آیت الله مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در سخنرانی شب گذشته که در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در جنب میدان امام اصفهان برگزار شد، گفت: گاهی افراد برای بی حجابی کردن و شهوت رانی خویش حاضر به انجام عمل جراحی تغییر جنسیت می شوند.

وی در ابتدا افزود: یکی از مفاسد و نشانه های آخرالزمان مردنمایی و زن نمایی است و مرد خودش را شبیه زنان و زن خودش را شبیه مردان می کند، بدتر از آن این است که شخص ادعا می کند که من زن هستم و یا بالعکس و این ادعا نه به معنای دروغگویی است بلکه یک ادعای ظاهری است که تخیل و توهم او دنبال می کند و می گوید من حقیقتاً جنس مخالف هستم با این که مثلاً از نظر جسمی خصوصیات خلقت مرد در او است ولی به دنبال تخیل خود حاضر است عمل جراحی انجام دهد و ابزار زنانه برای خودش قرار دهد.

آیت الله مهدوی ادامه داد: عمل تغییر جنسیت در قدیم وجود نداشت و فقط بحث افراد خنثی مطرح بود که شخصی که هر دو ابزار زنانه و مردانه را داشت معلوم نبود جنسیت او به زنان مربوط می شود یا مردان.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در روایات معصومین(ع) راه هایی برای تشخیص زن یا مرد بودن شخص خنثی گفته شده است و فقها هم طبق آن ها فتوا می دهند، یکی از نشانه هایش این است که شخص از همان دستگاهی که ادرار می کند ملحق به همان جنس می شود و اگر از هر دو ابزار زنانه و مردانه ادرار کند ملحق به آن ابزاری است که زودتر از آن ادرار می کند.

امام جمعه موقت اصفهان ابراز کرد: شخصی که از ابتدای تولد هر دو ابزار مذکر و مؤنث را دارا است و فهم مرد یا زن بودنش برای ما مشکل شده است در واقع نمی گوییم هم مرد است و هم زن و ما نتوانستیم در ظاهر تشخیص این امر را بدهیم چرا که علامت آن مبهم است ولی در واقعیت یا مرد تنها و یا زن تنها است، نشانه بعدی تشخیص جنسیت فرد خنثی در هنگام ازدواج معلوم می شود و مرد قابلیت نطفه داشتن و زن قابلیت حامله شدن را پیدا می کند.

آیت الله مهدوی در پایان گفت: امروزه مؤسسات مربوط به این امر کسی را که مرد تنها است را با عمل جراحی تبدیل به زن می کنند و بعد به او تلقین زن بودن می کنند، گاهی افراد برای بی حجابی کردن و شهوت رانی خویش حاضر به انجام این عمل جراحی می شوند./867/پ203/ب1

ارسال نظرات