۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۸۵۶۴۱
حجت‌الاسلام نائینی:

طلاب و روحانیان سربازان آماده امام عصر هستند

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم با بیان اینکه طلاب و روحانیان سربازان آماده‌باش حضرت ولی‌عصر (عج) هستند، گفت: باید با درک این رسالت و جایگاه خطیر خود همواره آماده بوده و در زمینه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی خود را تقویت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین نائینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مرتضی نائینی، استاد مرکز تخصصی مهدویت قم، امروز در نشست تبلیغی مهدویت و امام زمان شناسی (عج) که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه باید عطش شناخت امام عصر (عج) در وجود ما باشد، افزود: ما وقتی تشنه بوده و عطش داشته باشیم آب لازم داریم اما اگر از فواید آب صحبت کنیم اما تشنه نباشیم فایده ندارد؛ ازاین‌رو ما هم باید تشنه وجود امام عصر (عج) باشیم.

وی با بیان اینکه باید اضطرار امام زمان (عج) و حجت را در تبلیغ داشته باشیم، اضافه کرد: وقتی نیاز به امام شدید باشد ارتباط هم شدید می‌شود زیرا نیاز ارتباط ما را شکل می‌دهد.

حجت‌الاسلام نائینی خاطرنشان کرد: وقتی احساس نیاز شدید نسبت به امام زمان (عج) در وجود ما شکل گرفت و یکسره به یاد این امام همام بودیم در آن صورت کلاس رفتن، درس خواندن و زندگی کردن ما بر شیوه زندگی منتظر واقعی می‌شود.

وی تصریح کرد: سرباز امام زمان (عج) باید صبح به صبح با عهد بیعت با امام از خواب بیدار شود، عهد این‌که مال، جان، آبرو و داروندار خود را در راه امام خود ثبت کنم.

وی اضافه کرد: وقتی زمان و زندگی خود را به امام زمان (عج) فروختی دیگر وقتی برای شیطان نداری و سرباز امام زمان (عج) هم تمام‌وقت و زندگی خود را در راه امام خود هزینه می‌کند.

حجت‌الاسلام نائینی افزود: کسی که سرباز آماده‌باش است به‌صورت آماده‌باش و لباس رزم بر بدن می‌خوابد و در فرهنگ انتظار هم باید همه ما آماده‌باش باشیم.

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم با بیان اینکه طلاب و روحانیان سربازان آماده‌باش حضرت ولی‌عصر (عج) هستند، ادامه داد: باید با درک این رسالت و جایگاه خطیر خود همواره آماده بوده و در زمینه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی خود را تقویت کنیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات