۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۶۶۶
حجت الاسلام بیاتیان خبر داد؛

برگزاری دوره­ های آموزش احکام در الیگودرز

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز به برگزاری دوره های آموزشی احکام در جامعه به ویژه بین نسل جوان اشاره کرد و گفت: این دوره ها با استفاده از ظرفیت مبلغان مستقر و طرح هجرت در مناطق شهری و روستایی برگزار می شود.
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز/لرستان

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور روحانیت بین مردم به ویژه نسل جوان بیان داشت: با استفاده از ظرفیت روحانیت همواره کلاس‌های آموزشی در طول سال بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

وی افزود: این کلاس ها با هدف پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی گروه‌های مختلف سنی به ‌ویژه جوانان و نوجونان در مساجد شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می­ شوند.

حجت الاسلام بیاتیان عنوان داشت: در این کلاس‌ها که به همت ائمه جماعات مساجد و روحانیان مستقر و طرح هجرت برگزار می ­شوند احکام مربوط به تقلید، مطهرات، نجاسات، وضو، غسل، قسم و دیگر مباحث مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه دوره ­های آموزش احکام در مناطق مختلف به ویژه در بخش­ها و روستاها اظهار داشت: با توجه به ضرورت یادگیری احکام اسلامی برای هر فرد مسلمان، کلاس آموزش احکام در مناطق روستایی به صورت مستمر وهفتگی با حضور روحانیان مستقر برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز یادآور شد: در این دوره های آموزشی افزون بر تدریس محورهای آموزشی به سؤالات و شبهات دینی اهالی روستا نیز پاسخ داده می‌شود.

وی در ادامه به ساماندهی پرونده‌های موجود مداحان اشاره کرد و گفت: مداحان شهرستان در عرصه فعالیت خود تبلیغ فراوانی داشته و به وسیله تابلو نوشته، دیوار نویسی و تکثیر کارت فعالیت‌های خود را به جامعه معرفی می کنند.

حجت الاسلام بیاتیان خاطرنشان کرد: ساماندهی و هدایت فعالیت مداحان در زمینه بهره برداری بیشتر از فعالیت آنان مؤثر است و این کار همواره در دستور کار تبلیغات اسلامی الیگودرز قرار دارد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات