۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۸۵۸۲۲
مدیر حوزه علمیه آیت الله خویی مشهد:

گناه زندگی طلبه را نابود می کند

حجت الاسلام فیض آبادی با اشاره به این که گناه زندگی طلبه را نابود می کند، گفت: گناه سبب دور شدن از خدا شده و طلبه زمانی می تواند سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشد که از گناه دوری کند.
فتوتیتر | پرهیز از گناه چشمه های علم و حکمت را بر قلب انسان جاری می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام محمد صادق فیض آبادی مدیر حوزه علمیه آیت الله خویی مشهد، امشب در درس اخلاق حوزه علمیه محمودیه کرمان در رابطه با تهذیب نفس، گفت: طلاب سعی کنند در زندگی خود از پند و اندرزهای علما دور نشوند.

حجت الاسلام فیض آبادی با بیان این که غفلت از خدا سبب گناه در زندگی می شود، بیان داشت: طبق روایات معتبر در کتب شیعه، غفلت کردن در زندگی، فقر و نابودی را به دنبال دارد.

استاد حوزه علمیه مشهد با اشاره به این که گوش دادن به پند و اندرزهای علما سبب بصیرت افزایی می شود، اظهار داشت: یکی از فواید مهم شرکت در درس اخلاق، زنده شدن قلب و زندگی دوباره برای انسان است.

مدیر حوزه علمیه آیت الله خویی ابراز داشت: عبرت و پند بردن زمانی برای یک طلبه به وجود می آید که در درس اخلاق شرکت کند یا زندگی نامه علما را بخواند تا عبرتی برای زندگی او محسوب شود.

وی در پایان با اشاره به این که گناه زندگی طلبه را نابود می کند، گفت: گناه سبب دور شدن از خدا شده و طلبه زمانی می تواند سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشد که از گناه دوری کند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات