۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۸۵۸۲۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

منافع و امنیت ملی ما امروز با مردم یمن گره خورده است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز منافع و امنیت ملی ما با مردم یمن گره خورده است، گفت: به همین دلیل حمایت وسیع سیاسی و اقتصادی نه تنها با منافع ملی ما تعارض ندارد بلکه در راستای تأمین منافع ملی ما است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در تجمع طلاب مدارس علمیه ساری که در محکومیت جنایات آل سعود در یمن در مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری برگزار شد با بیان این که امروز مردم یمن مظلوم است، اما منظلم نیست، گفت: در شرایط فعلی و بر اساس آموزه های دینی باید ستم ستیز و بلکه ستم سوز باشیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز بلاشرط منبع ظلم در میانمار، بحرین، سوریه و یمن مظلوم آمریکا است، تصریح کرد: نام ظالمانی چون آل سعود، آل خلیفه، صهیونیسم ها و تکفیری ها تصاویری منعکس شده از آمریکا است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت ایران اسلامی از ملت مظلوم یمن به سه دلیل است، گفت: یکی از مهم ترین وظایف شرعی و از اصول کلی سیاست های خارجی دولت های اسلامی نه تنها دفاع از امت اسلامی بلکه حمایت از مظلومان و مستضعفین جهان است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دفاع از مظلوم یکی از آموزه های فطری است که هر عقل سلیمی آن را می پذیرد، گفت: دفاع از مظلوم و دشمنی با متجاوزان از بارزترین پسندیده های عقلی است که همواره در باب حسن و قبح عقلی به آن استناد می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، دومین دلیل حمایت ایران اسلامی از مردم مظلوم یمن را منطبق با منافع ملی کشورمان دانست و افزود: منافع ملی کشورمان مهم ترین اصل در تصمیم گیری ها است و ملت هایی که منابع خود را نشناسند زمینه نابودی خود را فراهم می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز منافع و امنیت ملی ما با مردم یمن گره خورده است، بیان داشت: به همین دلیل حمایت وسیع سیاسی و اقتصادی نه تنها با منافع ملی ما تعارض ندارد بلکه در راستای تأمین منافع ملی ما است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز هسته های مقاومت و مبارزان نهضت های آزادی بخش یکی از مهم ترین اهرم های قدرت برای جمهوری اسلامی است که ابر قدرت ها را ترسانده و به عنوان عامل بازدارندگی به حساب می آید، خاطرنشان کرد: امروز کمک به مردم یمن به معنای استحکام بخشیدن به سنگرهای دفاعی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، سومین عامل حمایت از مردم یمن را وظیفه انسانی دانست و تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران حمایت از مردم یمن را یک وظیفه مهم برای خود می داند و در این مسیر با قدرت حرکت می کند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات