۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۹۲۵
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی، مقاومت است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم اشغالگر صهیونیستی تصریح کرد: تنها راه حل مقابله با رژیم صهیونیستی، مقاومت است.
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت لبنان

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان طی سخنانی در مراسم میلاد نبی اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت اسلامی به انتقاد از وضعیت لبنان پرداخت و گفت: این کشور با مشکلات مختلفی در زمینه برق، درمان، گرانی، بیکاری و زباله دست و پنجه نرم می کنند و دولت از حل این مسائل و حتی تشکیل کابینه خود پس از 6 ماه عاجز است. لبنان اکنون حکومت ندارد و مردم به حال خود رها شده اند و مسؤولان قضایی باید به حساب مفسدان رسیدگی کنند.

وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در نوار غزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان کرد: جبهه مقاومت در این نبرد به یک پیروزی بسیار بزرگ دست یافت که موجب شادی امت اسلامی و عربی شد.

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان تصریح کرد: جبهه مقاومت به رژیم اشغالگرصهیونیستی و آمریکا ثابت کرد که تنها راه حل مقابل اسرائیل، مقاومت است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت معادلات را تغییر داد و موشک را با موشک و خون را با خون و تخریب خانه را با تخریب خانه صهیونیست ها پاسخ می دهد و به زودی شاهد پیروزی ملت فلسطین و آزادی قدس هستیم.

این عالم اهل تسنن هر گونه عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی و پهن کردن فرش قرمز در کشورهای اسلامی در مقابل سران اسرائیل، ننگ و خیانت به فلسطین و قدس است و تاریخ نام آنان را به عنوان خیانتکار و مزدور رژیم صهیونیستی ثبت خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم کشورهای عربی باید به هر گونه اقدام برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیسیتی واکنش نشان دهند و اجازه چنین کاری را به سران خود ندهند.

گفتنی است که طی نبرد 2 روزه جبهه مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو مجبور به اعلام آتش بس و قبول شکست شد.

ارسال نظرات