۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۸۵۹۲۹

کتاب صوتی مجموعه "سلام بر خورشید" منتشر شد

کتاب صوتی مجموعه «سلام بر خورشید» نوشته سیدعلی اکبر حسینی منتشر شد.
سلام بر خورشید

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب صوتی مجموعه «سلام بر خورشید» نوشته سیدعلی اکبر حسینی، منتشر شد.

نخستین جلد از مجموعه پنج جلدی کتاب «سلام بر خورشید» توسط عده‌ای از افراد دغدغه‌مند و انقلابی به صورت کتاب صوتی منتشر شد.

کتاب «سلام بر خورشید» مجموعه‌ای پنج جلدی است که داستان درخشان زندگانی خاتم پیامبران،‌ حضرت محمد(ص) را روایت می‌کند.

این مجموعه به صورت رمان‌گونه، بر اساس واقعیت و با قلمی بسیار رسا و زیبا نگاشته شده است، به طوری که هر مخاطبی پس از نخستین مطالعه، جذب متن شیوای آن می‌شود.

جلد نخست این مجموعه که با عنوان «از عشق مقدس تا سرآغاز هجرت» آغاز می‌شود، شامل حوادث قبل از میلاد حضرت و وقایع مرتبط با اجداد پیامبر اسلام(ص) و وقایع هنگام تولد حضرت می‌باشد.

در جلد دوم نیز که با عنوان «هجرت الهی تا وصلت آسمانی» شروع می‌شود، وقایع مربوط به هجرت پیامبر اکرم(ص)، ازدواج و زمان بعثت ایشان به رشته تحریر درآمده است.

جلد سوم مجموعه «سلام بر خورشید» با عنوان «غزوه‌ی خونین احد تا پیامدهای جنگ احزاب» به حوادث و غزوات حضرت و پیامدهای مختلف جنگ احزاب پرداخته است.

برای جلد چهارم این کتاب نیز عنوان «حرکت به سوی مکه تا معرفی اهل البیت(ع)» انتخاب شده است و همانطور که از این عنوان مشخص است، حرکت پیامبر به سوی مکه و وقایع مربوط به غدیر خم روایت می‌شود.

برای جلد پایانی این مجموعه گرانبها نیز عنوان «از غزوه تبوک تا رحلت جانسوز حضرت رسول‌الله» گزیده شده است و شرح متن آن را به راحتی می‌توان در عنوان مشاهده کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت دریافت فایل‌های صوتی مجموعه «سلام بر خورشید» می‌توانند به کانال @hosseini_akhlagh در شبکه پیام رسان سروش مراجعه کنند./876/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات