۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۸۵۹۴۰
در تجمعی اعتراضی؛

طلاب لرستانی جنایت آل ‌سعود در یمن را محکوم کردند

طلاب لرستان در راستای اعتراض به جنایات آل ‌سعود در کشتار کودکان و مردم بی دفاع یمن تجمع کردند.
تجمع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، طلاب و روحانیان استان لرستان عصر امروز، با تجمع در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد جنایات آل ‌سعود در کشتار کودکان و مردم بی دفاع یمن را محکوم کردند.

گفتنی است، روحانیان و طلاب لرستانی در این تجمع اعتراض آمیز شعارهایی همچون «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا» و «جنایت آل‌سعود محکوم است»، «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

استقلال حق مردم یمن است

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در مراسم تجمع اعتراض آمیز طلاب لرستانی خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایات آل سعود در یمن شد و گفت: آل سعود با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان یمن روز به روز نزد مردم آزاده جهان منفورتر می شود.

وی با اشاره به بی توجهی برخی کشورهای اسلامی نسبت به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن به دست دشمنان افزود: استقلال حق مردم یمن است و مجامع بین الملل با این جنایات باید برخورد کند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد اظهار داشت: سکوت خفت بار مجامع حقوق بشری در برابر این جنایات، دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

وی بیان داشت: مسلمانان و مردم مقاوم یمن با اراده ای راسخ در دفاع از ارزش های اسلامی و دفاع از سرزمینشان تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و استقلال خود را به دست دشمن نخواهند داد.

حجت الاسلام شمسی فر عنوان کرد: فریاد های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» باید همیشگی باشد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات