۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۸۶۰۵۲
حاجی بابایی:

انقلاب اسلامی ابرقدرت های دنیا را به چالش کشیده است

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: انقلاب اسلامی ترویج دهنده فرهنگ مبارزه اسلام با کفر بود و توانست جهانیان را با چهره واقعی اهل بیت(ع) آشنا سازد و به لطف رهبری قدرتمند مقام معظم رهبری روز به روز فرهنگ اسلام شناسی گسترده تر می شود.
در تجمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن در تجمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن در تجمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن در تجمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تجمع اساتید، طلاب و روحانیان حوزه علمیه همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن سخنرانی در شرایط فعلی را کاری سخت عنوان کرد و گفت: سخنرانی همانند عمل جراحی چشم و قلب است که نیاز به ظرافت و دقت دارد.

وی ادامه داد: همان طور که پزشک باید با جدیت کامل عمل جراحی را انجام دهد سخنرانان ما نیز باید به نحوی صحبت کنند که نظام اسلامی آسیب نبیند و در ضمن نقدهای سازنده خود را به طور صحیح ارائه دهند.

حاجی بابایی تاکید کرد: سخنران نباید با سخن خود این تفکر را ایجاد کند که هیچ چیز از اسلام و انقلاب نمانده است بلکه باید مردم را با داشته های انقلاب و پیشرفت های آن آشنا کند.

وی آگاه سازی مردم را نیاز جامعه دانست و تصریح کرد: به حمدالله نظام و امت اسلام دارای رهبری است که عمل و رفتارش همسو با معصومین (ع) است و در شرایط فعلی همانند خود معصومین (ع) دچار گرفتاری های داخلی شده ایم.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: زمانی که انقلاب به وقوع پیوست در جهان دو قدرت غرب و شرق همانند دو لبه قیچی جهان را در سیطره خود داشتند و جنگ قدرت به راه انداخته بودند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی این تقسیم بندی به هم ریخت و همان طور که امام خمینی(ره) در تحلیل خود به گورباچف فرمودند این قدرت ها در حال فروپاشی هستند این اتفاق به وقوع پیوست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جهان به دو قطب تقسیم شد اظهار داشت: جنگ امروز بر اساس اعتقادات است و نتیجه آن ایجاد دو قطبی جمهوری اسلامی و آمریکا می باشد.

وی یادآور شد: نمونه بارز این دو قطبی نیز 8 سال دفاع مقدس بود که در یک طرف جمهوری اسلامی ایستاده بود و طرف دیگر نه عراق بلکه کل دنیا قرار داشتند.

حاجی بابایی گفت: انقلاب اسلامی ترویج دهنده فرهنگ مبارزه اسلام با کفر بود و توانست جهانیان را با چهره واقعی اهل بیت (ع) آشنا سازد و به لطف رهبری قدرتمند مقام معظم رهبری روز به روز فرهنگ اسلام شناسی گسترده تر می شود.

وی مردم را به بصیرت افزایی دعوت کرد و افزود: داعش آمد تا اسلام ناب محمدی را نابود کند و در مقابل گسترش اسلام بایستد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها هنگامی که دیدند شهادت طلبی یکی از رموز موفقیت جهان اسلام است آمدند و تفسیر وارونه ای از شهادت طلبی را رواج دادند.

وی تاکید کرد: اگر ریشه داعش از بین نمی رفت با این تفکر چهره اسلام را هر روز بیشتر از قبل مخدوش می کردند اما با مجاهدت های مدافعان حرم در این جبهه نیز شکست خوردند./979/پ202/ب1

ارسال نظرات