۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۶۱۷۹
سردار سلامی:

ایران حمایت معنوی از مردم مظلوم یمن را آشکار اعلام می‌کند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم یمن با روحیه مقاومت دشمنان را شکست خواهند داد، گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مقاوم یمن به صورت آشکار و علنی اعلام می‌کند.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان، تشکل‌های مردم نهاد داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدای همایش سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مقاوم یمن به صورت آشکار و علنی اعلام می‌کند.

وی اتحاد آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود علیه کشورهای اسلامی را مهمترین دلیل مشکلات و جنگ‌های منطقه بیان کرد و ادامه داد: این پیوستگی سیاست‌ها هندسه‌ای شوم برای جهان اسلام محسوب می‌شود.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا خاورمیانه را به عنوان سکوی پرش برای رسیدن به قدرت برتر جهانی می‌داند، ابراز کرد: آمریکا جهان اسلام را جزء جغرافیای سیاسی خود قلمداد می‌کند تا از این طریق به آمال و آرزو‌های خود دست یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری جوامع اسلامی را سیلی محکم بر آمریکای جنایتکار دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد تقابل میان دنیای استکبار و جهان اسلام بودیم و پس از اندک زمانی دیدیم که با بیداری اسلامی و شکل گیری جبهه مقاومت ضربه و شکست تاریخی به مستکبران وارد آمد.

وی بیداری گروه‌های جهادی در کشورهای منطقه را شکست سنگینی برای دشمنان دانست و گفت: با شکل گیری حزب الله در لبنان، رژیم صهیونیستی متحمل شکست‌های بی شماری شد و همچنین در جنگ سوریه با قرار گرفتن مردم در کنار ارتش شکست و نابودی تکفیری‌ها را قطعی کرد و این پیروزی‌های شگفت انگیز جهان اسلام حاصل وحدتی بود که میان شیعه و سنی برقرار شد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز آمریکا با همه توان درصدد تضعیف روحیه ملت ایران و از بین بردن مقاومت است، گفت: تنها راه مقابله و غلبه بر دشمنان ایستادگی و مقاومت است و در این 4 دهه ملت ایران با همین اعتقاد در برابر دشمنان مقاومت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتار مردم مظلوم و مقاوم یمن را ناشی از حمایت آمریکا از جنایات آل سعود دانست و اظهار داشت: ملت ایران با روحیه مقاومت آمریکا را شکست داد و مردم یمن نیز با همین روحیه دشمنان را شکست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در اصل با ملت‌ها سر ستیز دارد برای همین است که در این روزهای اخیر رییس جمهور آمریکا ملت ایران را تروریست نامید اما لازم است آمریکا بداند ملت ایران ملتی بصیر و هوشیار است و قطعا در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های آنان سربلند و پیروز خواهند بود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات