۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۸۶۳۰۰

اعزام دومین گروه جهادی مدرسه بقیه الله اندیمشک به مناطق محروم

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی از سوی بسیج طلاب، گفت: در سال تحصیلی ۹۷ـ۹۸ دومین اردوی جهادی حوزه از فردا به مدت ۲ روز برگزار می شود.
حجت الاسلام آذرافروز

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی از سوی بسیج طلاب مدرسه اظهار داشت: اردوی جهادی دو روزه ای، فردا و پس فردا در منطقه کوی قائم که یکی از مناطق بسیار محروم و آسیب پذیر اجتماعی شهرستان اندیمشک است، برگزار می شود.

مدیر مدرسه سفیران شمال خوزستان با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۷ـ۹۸ این دومین اردوی جهادی حوزه است، بیان داشت: گروه جهادی تبلیغی بقیه الله اندیمشک وابسته به حوزه و قرار است در این اردوی مسجد منطقه را که به شدت مورد نیاز است، بسازد

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر مردم در سوله بسیار کوچک مشغول اقامه نماز و کار فرهنگی هستند، افزود: از آنجا که کوی قائم از مناطق بسیار محروم و آسیب پذیر اجتماعی و مردمانش از فعالیت های فرهنگی و مسجد استقبال می کنند؛ بنابراین ساخت مسجد در منطقه مورد توجه قرار گرفت.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه اسم مسجد در حال ساخت قرآن و عترت است، گفت: همین مجموعه هرچند در سوله بسیار قوی و پر برنامه ظاهر شده اما بیش صد جوان و نوجوان رو در حال تربیت دارد البته افزون ساخت و ساز؛ برنامه های فرهنگی همچون مسابقات فرهنگی و جلسات تبیینی ترتیب داده شده است.

وی ادامه داد: از مسؤولان شهرستان به ویژه امام جمعه محترم و فرمانده سپاه دعوت شد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و تصمیماتی هم اتخاذ شود.

مدیر مدرسه سفیران شمال خوزستان با بیان اینکه قرار است در پس پیگیری گروه جهادی مدرسه مصالح ساختمانی تهیه و در اردوی بکار برده شود، تصریح کرد: ما این اردوها را یک حرکت اساسی برای تربیت نیروهای مکتبی و انقلابی می شماریم و راه برون رفت کشور از این مشکلات اقتصادی را اقدامات جهادی و انقلابی در سایه رهنمودهای حضرت آقا می دانیم./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات