۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۸۶۳۴۳

شلیک ۳ موشک به سمت محل استقرار شبه‌نظامیان در جازان

نیروهای ارتش یمن و انصارالله بامداد امروز سه فروند موشک «زلزال-۱» را به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان وابسته ائتلاف سعودی در جنوب عربستان شلیک کردند.
زلزال

به گزارش خبرگزاری رسا، یگان موشکی یمن بامداد امروز سه فروند موشک بالستیک «زلزال-1» را به مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

منابع یمنی گزارشی درباره جزئیات مربوط به اصابت این موشک‌ها و تلفات احتمالی آن منتشر نکردند.

یگان موشکی شامگاه دو روز پیش نیز پنج موشک بالستیک بلند برد «زلزال-1» را به مواضع ارتش عربستان در نزدیکی گذرگاه مرزی «علب» در جنوب عربستان شلیک کرده بود.

شلیک این موشک‌ها در حالی صورت می‎گیرد که یمن اخیرا از آمادگی این کشور برای توقف عملیات نظامی از جمله حملات موشکی و پهپادی خبر داده است.

رییس کمیته عالی انقلاب یمن یکشنبه شب هفته گذشته در بیانیه‎ای اعلام کرده بود که ارتش این کشور در راستای حمایت از تلاش نماینده سازمان ملل برای برقراری صلح و گرفتن بهانه ادامه تجاوزات دشمن، حاضر است همه عملیات نظامی خود را در صورت توقف حملات ائتلاف سعودی، متوقف کند.

یگان موشکی یمن در طول سال‌های تجاوزات ائتلاف سعودی توانسته با اعتماد به قدرت متخصصان بومی، سیستم‌های موشکی مورد استفاده‌اش را ارتقا بخشد و از همین روی، قدرت موشکی این کشور با وجود محاصره همه جانبه آن از سوی رژیم سعودی روز به روز در حال افزایش است.

منبع: فارس

ارسال نظرات