۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۳۴۹

برگزاری سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی مسلمانان آمریکای لاتین

سی‌ویکمین نشست بین‎المللی مسلمانان آمریکای لاتین و کشورهای دریای کارائیب با حضور ۴۰۰ پژوهشگر و عالم دینی از ۵۰ کشور آغاز شد.
نشست بین المللی

به گزارش خبرگزاری رسا، سی‌و یکمین نشست بین‎المللی مسلمانان آمریکای لاتین و کشورهای حوزه دریای کارائیب به همت مرکز تبلیغات اسلامی آمریکای لاتین در شهر «سائوپائولو» برزیل کار خود را آغاز کرد.

در این کنفرانس ۴۰۰ عالم و پژوهشگر دینی از جمله نمایندگانی از دارالفتوای لبنان و اردن، نمایندگانی از مرکز امور دینی و ارتباطات اسلامی فلسطین، نماینده سازمان آموزشی و علمی و فرهنگی اسلامی (آیسسکو) و مبلغان مرکز اسلامی برزیل،آمریکای لاتین، دریای کارائیب و آمریکای مرکزی حضور دارند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس که با موضوع «آموزش زبان عربی در آمریکای لاتین و کشورهای دریای کارایی» در حال برگزاری است، پنج محور اصلی شامل ۲۸ موضوع را در پنج نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهند.

در این کنفرانس که تا فردا یکشنبه (چهارم آذرماه) ادامه دارد، موضوعاتی چون تلاش‌ها و تجربه‌های به دست آمده در راستای نشر زبان عربی و و همچنین مسؤولیت اقلیت‌های عرب در برابر مسأله قدس و حمایت از مقدسات آن مورد بررسی قرار می‎گیرد.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات