۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۸۶۴۳۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک:

همه مدیون نظام اسلامی هستیم

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: همه مدیون نظام اسلامی هستیم و هرچه داریم از برکت این نظام و انقلاب است.
رضا غلامی رضا غلامی رضا غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا غلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک بعد از ظهر امروز در همایش رسول مبارک که به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج در سالن ملائک این شهرستان برگزار شد با اشاره به میلاد پیامبر اسلام گفت: حضرت محمد(ص) رحمت للعالمین است به این معنا که همه از وجود ایشان بهره من می شوند و آن حضرت الگوی همه جهانیان در همه اعصار است.

وی اخلاق نیکو، صداقت و کنترل زبان را سه ویژگی مهم یک مسلمان برشمرد و افزود: هر کس دوست دارد فردای قیامت همنشین پیامبر(ص) باشد باید این سه ویژگی را رعایت کند.

دبیر ستاد غدیر دشت ورامین با ابراز اینکه پیامبر اکرم(ص) اخلاق، سعادت و معنویت را برای جهانیان به ارمغان آورد، یادآور شد: امروز همه جهانیان مدیون وجود پیامبر(ص) هستند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جاهلیتی که اعراب دختران را زنده به گور می کردند، پیامبر(ص) به زنان و دختران عزت داد، ایشان دست فاطمه الزهرا(س) را می بوسید و جلوی آن حضرت از جا برمیخاستند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: پیامبر(ص)، بشریت را از جاهلیت نجات داد، ولی امروز با این اوضاع نامناسب فرهنگی، بی عفتی و وجود رانت و اختلاس مجدداً دچار جاهلیت البته از نوع مدرن آن شده ایم.

وی با ابراز گلایه از رفتار نامناسب عده ای بی عفت و کم حجاب در جامعه، رفتار این گونه افراد را به دور از آن بانویی که پبامبر او را صاحب عزت معرفی کرد، دانست و خاطرنشان کرد: پیامبر به زنان عفیفه احترام مضاعف داشت اما برخی از بانوان بی فرهنگ امروز چه  آموخته ای برای فرزندان خود دارند؟!

رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک در ادامه با گریزی به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبول داریم که در کشور سوءمدیریت ها و بی تدبیری هایی صورت گرفته که عرصه را بر مردم تنگ کرده است ولی به برکت این نظام مقدس و انسانهای ارزشمندی همچون شهدا که جانشان را برای اهداف والای این انقلاب می دهند؛ امروز از نظر امنیت، تجهیزات نظامی، پزشکی، فناوری و موارد دیگر در دنیا حرف ها برای گفتن داریم.

حجت الاسلام رضا غلامی در پایان خطاب به خائنان داخلی و پیاده نظام دشمن در کشور افزود: چرا نان این نظام و انقلاب را می خورید و بر ضد آن عمل می کنید، همه مدیون نظام هستیم و هرچه داریم از برکت این نظام و انقلاب است، به خود بیایید قبل از اینکه عرصه بر شما تنگ شود./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات