۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۴۴۹
استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

مردم از رؤسای سه قوه عمل می خواهند

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه مدیران و مسؤولان بدانند امروز با خوش و بش کردن مملکت اداره نمی‌شود، گفت: چرا باید با خوشحالی و مانند یک کودک دو ساله که دنبال پدرش است به استقبال وزیر خارجه انگلیس برویم.
حجت الاسلام غفاری فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غفاری‌فر، استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امشب در جشن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) که با حضور اهل سنت و اهل تشیع در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) اسوه و الگویی برای تمام انسان‌ها هستند و ایشان اسوه صبر بودند.

وی با بیان اینکه امروز وهابیت به اسم اسلام جنایت می‌کند و شیعه انگلیسی هم دشمن شیعه و هم دشمن سنی است، گفت: آن‌ها به مقدسات شیعه و سنی جسارت می‌کنند و با انگیزه‌های مذهبی جلو می‌آیند و آتش اختلاف و تفرقه را در میان مسلمانان شعله‌ور می‌کنند.

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از کشورهای منطقه انجام داده و اگر حمایت جمهوری اسلامی نبود، معلوم نبود وضعیت سوریه چه می‌شد.

حجت الاسلام غفاری‌فر تصریح کرد: سال گذشته در زلزله کرمانشاه برخی از مسؤولان با ترس و لرز وارد چادر برادران اهل سنت می‌شدند و تنها کسی که وسط جمعیت رفت و لباسش خاکی شد و کفش از پا درآورد، مقام معظم رهبری بودند.

وی ادامه داد: مبارزه با جهل و نفاق، سخت‌ترین مبارزه است و دشمنی غرب با جمهوری اسلامی ادامه دارد و امروز ما با جهل و نفاق غرب در حال مبارزه هستیم.

حجت الاسلام غفاری‌فر اظهار کرد: مسؤولی در کشور، جمهوری اسلامی ایران را متهم به پولشویی می‌کند و بعد می‌خواهد حرفش را درست کند می‌گوید همه کشورها پولشو هستند! و با این همه حرف صحبت از «مرگ بر آمریکا» می‌کند.

وی با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به کشور، افزود: وزیر خارجه انگلیس با سفر به این ایران از بازار فیلم‌برداری می‌کند و عکس می‌گیرد و دو روز بعد می‌رود می‌گوید در کشور ایران کالای خارجی وجود نداشت از این رو باید از نظر موشک‌ها و حقوق بشر به ایران فشار بیشتری بیاوریم.

آقایان با خوشحالی به استقبال وزیر خارجه رفتند | امروز با خوش و بش کردن مملکت اداره نمی شود

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: چرا باید با خوشحالی و مانند یک کودک دو ساله که دنبال پدرش است به استقبال وزیر خارجه انگلیس برویم.

حجت الاسلام غفاری‌فر با بیان اینکه امروز به برکت چهار جوان اهل سنت فلسطین، دولت اسراییل غاصب از بین رفته است، عنوان کرد: مدیران و مسؤولان بدانند امروز با خوش و بش کردن مملکت اداره نمی‌شود.

وی بیان کرد: امروز وضعیت بازار و گرانی‌ها به کجا می‌رود؟ تا کی گفتاردرمانی؟ وضعیت حدود 10 درصد جامعه چه است؟ مگر این وضعیت را نمی‌بینید!

کسی از رؤسای سه قوه سخنرانی‌ نمی خواهد بلکه مردم عمل می خواهند

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: مسؤولان در کنفرانس اسلامی سخنرانی می‌کنند اما کسی از رؤسای سه قوه سخنرانی نمی‌خواهد چرا که افراد زیادی هستند که می‌توانند سخنرانی کنند بلکه مردم عمل می‌خواهند.

حجت الاسلام غفاری‌فر افزود: آقایان بیش از پنج سال وقت مملکت را هدر دادند، نه تنها عذرخواهی نمی‌کنند و نمی‌گویند اشتباه کردیم بلکه می‌گویند ما آمریکا را رسوا کردیم؛ مگر آمریکا آبرو داشته که آن‌ها را رسوا کردید!؟ با دیپلماسی مسائل سوریه را حل کردید؟ دیپلماسی که مانند کودک دو ساله به دنبال وزیر خارجه می‌دوند!./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات