۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۵۸۶۴۶۱

برگزیدگان همایش بین المللی مناظرات رضوی معرفی شدند

برگزیدگان همایش بین المللی «گفتگو و مناظرات رضوی» در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل معرفی و مورد تقیر قرار گرفتند.
تجلیل از برگزیدگان همایش بین المللی مناظرات رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، همزمان با شب میلاد رسول گرامی اسلام(ص) همایش بین المللی «گفتگو و مناظرات رضوی» که با حضور علمای ادیان و مذاهب مختلف در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد، با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در بخش ‌های مختلف به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش، در بخش ویژه بزرگداشت امام موسی بن جعفر (ع) لوح سپاس و جوایز ویژه به اکرم نامور، فاطمه نامور و مریم بشیری از استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت. همچنین در بخش رساله و کتاب، زری انصاری نیا از استان گیلان به عنوان صاحب اثر برتر معرفی شد.

بنا به رأی هیأت داوران متشکل از صاحب‌نظران حوزه‌های علمیه قم، مشهد، تهران، قم و اردبیل؛ در بخش اصلی همایش هیات داوران هیچ رتبه ای را واجد شرایط اعلام نکرده و از رقیه حاج حسینی از اردبیل، فهیمه غلامی زاده زارع از تهران و زهرا رضاپور از خراسان شمالی تجلیل کرد.

همچنین از سیدمحمد سیدکلان از اردبیل، عبدالقادر محمدولو از نیجریه، حسن پرویز و فاطمه محمد لنگرودی از گیلان، حمید کارکن بیعت از آذربایجان شرقی، محمد حنیف طاهری از افغانستان، امان الله شفاهی و صارمه شریفی از افغانستان، امیر عظیم خانی و جاوید پور عبدی از خراسان رضوی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

گفتنی است، ۲۹۴ مقاله، پایان نامه و کتاب در بخش بین الملل و جنبی به دبیرخانه همایش بین المللی «گفتگو و مناظرات رضوی» ارسال شده بود که در نهایت 11 اثر شایسته تقدیر شناخته شدند./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات