۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۸۶۴۶۴
حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر:

تا جان در بدن دارم پشت رهبرم می ایستم

پدر شهید مدافع حرم با اشاره به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب، گفت: من در آن دیدار از اعماق وجودم به ایشان گفتم تا جان در بدن دارم از انقلاب و رهبرم دفاع می کنم.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم جشن بزرگ هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت شامگاه شنبه در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) فرزند بلافصل امام صادق(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله لطفی نیاسر پدر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر در این مراسم با اشاره به این که انقلاب اسلامی ما به راحتی به دست نیامده است، گفت: من اطمینان دارم که استکبار دیگر عمر زیادی نخواهد کرد ولی تا استکبار باشد ما هستیم، و فرزندان ما و طلاب انقلابی که در حوزه علمیه تربیت شده اند مصیبتی بزرگ برای استکبار و رژیم صهیونیستی به شمار می روند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که ما باید تا درون خانه های اسرائیلی ها نفوذ کنیم، خاطرنشان کرد: راه نجات امت و شکست استکبار پیروی از دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز متأسفانه برخی هستند که ولایت فقیه را بد تفسیر می کنند و با تفسیر آنها معنای بدی در ذهن مردم پدید می آید در حالی که گفتیم شخص خاص یا گروه خاصی رهبری جامعه اسلامی را معین نمی کنند بلکه او در دوران غیبت امام زمان(عج) به نص خود ایشان ولایت بر مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با بیان این که باید در این انقلاب قدر بزرگان را بدانیم و به آنها افتخار کنیم، ابراز داشت: در جلسه ای در مشهد حاج قاسم سلیمانی خم شد تا دست مرا ببوسد که من مانع شدم و به ایشان گفتم این ما هستیم که باید دست شما را ببوسیم چون شما خواب و خوراک را از دشمن گرفته اید و ستمگران از وجود شما هراس دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در روایاتی داریم که اهل بیت(ع) فرموده اند: اگر ما 10 نفر یار داشتیم قیام می کردیم، امروز هم اگر می خواهیم بر دشمنان پیروز شویم باید از این سید بزرگ پیروی کنیم چون دشمنان هم فهمیده اند اگر پشت رهبر ایران خالی شود به نقشه های شوم خود خواهند رسید.

پدر شهید مدافع حرم با اشاره این که نباید دست از حمایت انقلاب و حکومت دینی خود برداریم، اظهار کرد: من روزی که خدمت رهبر معظم انقلاب بودم از اعماق وجودم به ایشان عرض کردم که من از سال 42 تا به امروز در حال مبارزه هستم و تا جان در بدن دارم عقب نمی کشم و پشت شما را خالی نخواهم کرد.

وی در پایان یادآور شد: کسانی که آرزوی حکومت اسلامی علوی داشتند نباید کنار بکشند چون امروز همان روزی است که فرزندان حضرت زهرا(س) در ایران و عراق و لبنان بانی حکومت اسلامی هستند که باید همواره مورد حمایت قرار بگیرند./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات