۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۸۶۴۸۹
حجت الاسلام سپهر:

هفته وحدت نسخه شفابخش همه دردهای جهان است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هفته وحدت مهمترین استراتژیک گفتمانی پس از ده ها قرن از بعثت حضرت ختمی مرتبت است، گفت: هفته وحدت نسخه شفابخش همه دردهای جهان است.
حجت الاسلام لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه خداوند متعال زمین را خالی از حجت نمی گذارد، اظهار داشت: خداوند، وعده تولد رسول خدا(ص) را با همه ویژگی های برجسته در تمامی ادیان داد و از بدو تولد شاهد تحولات چشمگیری در حوزه طبیعت معارف و معنوی و رشد و تعالی بشریت بودیم و با تولد آن حضرت، دوران پادشاهی به سرآمده و زمان توحید و نبوت الهی آغاز شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه آغاز بعثت حضرت ختمی مرتبت همراه با علم و معرفت بود، افزود: با آغاز رسالت خاتم انبیا تحولات چشمگیری در جهان رخ داد و در هر جای عالم که با رفتار، بینش و گویش و مأموریت رسول خدا(ص) آشنایی حاصل شد، شاهد استقبال از اسلام بودیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه پادشاهان در برابر حضرت ختمی مرتبت و خداوندش تعظیم و آن حضرت با کردار و رفتارش الگوی برجسته ای برای بشریت شد، ادامه داد: هفته وحدت مهمترین استراتژیک گفتمانی پس از ده ها قرن از بعثت حضرت ختمی مرتبت است که از سوی امام راحل بیان شد و امروزه جامعه بشری در برابر مکاتب ضد اسلامی نیازمند چنین وحدتی است.

حجت الاسلام سپهر خاطرنشان کرد: استکبار و صهیونیسم و دنیای اقتصاد غرب علیه اسلام مشغول جبهه گیری هستند؛ از این رو وحدت یکی از مهمترین راه های پیروزی و استمرار مکتب اسلام است.

وی با اشاره به اینکه داعش و تربیت تکفیری ها از سوی غرب به نام اسلام صورت می گیرد، عنوان داشت: امروزه یمن با تحریک عربستان به خاک و خون کشیده شده، سوریه به نام اسلام ویران شده، عراق بنام اسلام تباه شده و برادرکشی در افغانستان و پاکستان به راه انداخته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، هوشیاری و قدرت درک و تحلیل سیاسی دولتمردان اسلامی نسبت به توطئه های غرب را خواستار شد و گفت: دولتمردان اسلامی باید از رسول خدا(ص) و امام صادق(ع) در راه دفاع از اسلام و توطئه ها درس بگیرند و رؤسای کشورهای حوزه خلیج فارس اگر یک دهم حاکمان ایران اسلامی قدرت تصمیم گیری و اقتدار و بینش و استقلال داشتند، جهان اسلام به مشکلات کنونی گرفتار نمی شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس عناصر سفیه و کودن و قدرت طلب و فاقد قدرت تصمیم را در کشورهای عربی می بیند؛ از این رو از قدرت و حکومت شان علیه اسلام و مسلمانان استفاده می کند.

حجت الاسلام سپهر گفت: از مسلمانان جهان به ویژه علما، حاکمان و فرهیختگان مسلمان دعوت به کمک و همراهی با ایران می کنیم و می خواهیم بیرق وحدت را در برابر رهبرانقلاب برای حاکمیت معارف اسلامی به دست بگیرند که قطعا در کمتر از دو سال جهان اسلام به گلستان تبدیل و پویایی مکتب اسلام بر همگان مشخص می شود.

وی تصریح کرد: هفته وحدت نسخه شفابخش همه دردهای جهان است./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات