۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۸۶۶۸۹
با همکاری مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات و سازمان سینمایی کشور؛

پایان نامه های حوزوی مرتبط با سینما حمایت می شوند

دبیر انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه با اعلام خبر همکاری این دفتر با سازمان سینمایی کشور گفت: طرح حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی حوزوی در زمینه سینما اجرا می شود.
طرح حمایت از پژوهش های سینمایی سینما

عباس علی متولیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر همکاری دفتر تبیلغات اسلامی با سازمان سینمایی کشور در جهت دریافت و حمایت از طرح های پژوهشی سینمایی و پایان نامه های طلاب در زمینه سینما گفت: در این زمینه عناوین فراخوان مشخص شده است.

دبیر انجمن سواد رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: از عناوین مطرح شده در طرح می توان به فقه و سینما، حکمت سینما، قرآن و سینما، دین، سینما، ژانر، دین،سینما و جامعه، آسیب شناسی در سینمای ایران از منظر دین و سینمای ایران و عرصه بین الملل اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای عناوین مطرح شده ریز موضوعاتی همانند فقه بازیگری در سینما، بررسی فقهی استقاده از ژانر وحشت و خشونت در سینما، جهان اجتماعی سینما از منظر حکمت صدرایی و تجربه های روایت نویسی دینی معین شده است که طلاب می توانند جهت آگاهی از تمام موضوعات سامانه اشراق مراجعه کنند.

متولیان خاطرنشان کرد: مسأله حمایت در طرح های پژوهشی، کیفیت طرح میزان مبلغ عقد قرار داد را مشخص می کند و میزان حمایت مالی از پایان نامه سطح سه حوزه علمیه مبلغ 3 میلیون تومان و پایان نامه سطح چهار مبلغ 5 میلیون تومان است.

وی درباره زمان و شیوه نام نویسی در طرح حمایت از طرح های پژوهشی سینمایی گفت: طلاب می توانند تا آخر بهمن ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی اشراق به نشانی register.eshragh.ir مراجعه کنند و کلیات طرح پژوهشی یا پروپوزال خود را ارائه دهند.

گفتنی است، طلاب علاقه مند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 31155157 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات