۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۷۸۴
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

وعده های رییس جمهور برای حل مشکلات آب اصفهان محقق نشده است

آیت الله طباطبایی نژاد با انتقاد از عملکرد دولت‌ها در زمینه مسأله آب استان اصفهان، گفت: رییس جمهور در میدان امام اصفهان قول داد از فردا آب در رودخانه زاینده رود جاری خواهد شد، اما کسی نمی‌داند این فردا چه روزی است.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید اصفهان با بیان اینکه مسؤولیت در دست انسان یک امانت الهی است که نباید به آن خیانت کرد، گفت: اینکه شخصی مسؤولیتی در اختیار دارد یعنی از نعمت خدمت گذاری بهره مند شده است و کسی که از این نعمت برخوردار است نباید مبتلا به تکبر و غرور شود.

وی با اشاره به تلاش‌ها و دلسوزی‌های محسن مهرعلیزاده استاندار پیشین اصفهان به ویژه در حل مشکل آب اصفهان، مسأله آب را مشکل اصلی استان اصفهان خواند و افزود: متأسفانه استانداران قبلی اصفهان اقدامات عملی نداشتند و از حد شعار پیشتر نرفتند، 75 درصد استان اصفهان تبدیل به کویر شده است و اگر کاری نکنیم همین مقدار باقی مانده هم کویر خواهد شد.

آیت الله طباطبایی نژاد با انتقاد از عملکرد دولت‌ها در زمینه مسأله آب استان اصفهان، تصریح کرد: رییس جمهور در میدان امام اصفهان قول داد از فردا آب در رودخانه زاینده رود جاری خواهد شد، اما کسی نمی‌داند این فردا چه روزی است و کی قرار است مشکل آب برطرف شود، زمانی که کشاورزان شاهد هستند وعده‌ها در زمینه رفع مشکلات آبی اصفهان تنها در حد شعار و وعده است طبیعی است که دیگر به این قول و وعده‌ها اعتماد نخواهند داشت.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تخصیص بودجه کشوری با اجازه رهبر انقلاب برای احیای دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند برای احیای دریاچه ارومیه دولت پیشنهاد تخصیص بودجه داد و اگر برای زاینده رود هم پیشنهادی از سوی دولت ارائه شود بنده موافقت خواهم کرد، من از دولت خواستم این پیشنهاد را خدمت رهبری مطرح کند اما کاری انجام نشد و پیشنهادی برای اختصاص بودجه به منظور احیای زاینده رود به رهبری از سوی دولت ارائه نگشت.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان دغدغه‌های مهرعلیزاده برای موضوع آب اصفهان را موجب ارادت خود نسبت به وی عنوان کرد و گفت: علت مخالفت بنده با انتصاب استاندار جدید مسائل شخصی نبود، بلکه معتقد بودم مسیر آقای مهرعلیزاده باید ادامه پیدا کند و مبادا استانداری بازهم وارد بازی‌های سیاسی شود و در مسیر سیاسی کاری قرار بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از استاندار جدید اصفهان، ادامه داد: مهرعلیزاده هرگز سفارشی و از روی نگاه سیاسی یا شخصی کسی را منصوب نکرد، استاندار جدید نیز باید به همین صورت باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: نباید از الآن به فکر انتخابات باشید، متأسفانه افرادی که در استانداری اصفهان هستند اگرچه خدمتگزار بوده اما جنبه‌های سیاسی آنها به خدمتگزاری آنها غلبه دارد، امیدواریم که دیگر مباحث جناح چپ و راست کنار گذاشته شود و افراد به فکر خدمت به مردم و کشور و انقلاب اسلامی باشند./1304/پ202/ب1

ارسال نظرات